دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
دعوت از شاعران ایرانی مقیم خارج را برای شناساندن شعر انقلاب باید به فال نیک گرفت

علیرضا قزوه، شاعر درباره حضور یدالله رویایی در جشنواره هشتم گفت دیدگاه من این است که ورود شاعرانی که تا کنون با انقلاب همراه نبوده‌اند و عناد و دشمنی‌ای با مصالح کشور ندارند، به جشنواره شعر فجر خوب است و باید آن را به فال نیک گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، وی افزود: اگر این شاعران شعر انقلاب را ببینند جای بسی خوشنودی است. در این سال‌ها اتفاقات خوبی در عرصه شعر انقلاب افتاده که بسیاری از شاعران آن را ندیده‌اند. حضور شاعران برای دیدن این اتفاقات درخشان را می‌توان به فال نیک گرفت.

این شاعر ادامه داد: دعوت از چهره‌هایی که خارج از کشورند و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت می‌شناسند، خوب است به شرط آن‌که از سوی شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره شعر فجر و استادان سرشناسی چون علی موسوی گرمارودی و علی معلم دامغانی و شورای 14 نفره جشنواره تأیید شود.

قزوه اضافه کرد: ما تابع شورای سیاستگذاری هستیم و امیدواریم ادبیات انقلاب روز به روز بیشتر به آن سوی مرزها معرفی شود. آقای کاکایی به عنوان دبیر جشنواره هشتم انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری است. ایشان تابع عقل و خرد جمعی‌اند و خارج از این ضوابط قدمی برنمی‌دارند. شورای سیاستگذاری در مورد دعوت از شاعران ایرانی خارج از کشور مسلماً تعیین تکلیف خواهد کرد. /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها