یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
«کودک، سرباز و دریا» به چاپ یازدهم رسید

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب «کودک، سرباز و دریا» اثر خاطره‌انگیز ژرژفون ویلیه و 12 عنوان کتاب دیگر را تجدید چاپ کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، کتاب قدیمی و خواندنی «کودک، سرباز و دریا» با ترجمه دلارا قهرمان، در سال 1349 برای گروه سنی «د» و «ه» منتشر شد و اکنون در مرحله چاپ یازدهم، شمارگان آن به مرز 158 هزار نسخه رسیده است.

همچنین کتاب «لک‌لک‌ها بر بام» اثر میندرت دویونگ با ترجمه باهره انور اکنون پس از 39 سال به مرحله چاپ دهم رسیده و تاکنون 154 هزار نسخه از آن برای گروه سنی «د» و «ه» منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، کتاب «ماجراهای باور نکردنی پروفسور برانشتام» نوشته نورمن هانتر، ترجمه حسن پستا و تصویرگری و.هـ رابینسون مناسب گروه سنی «د» و «ه» برای هفتمین بار منتشر شد و شمارگان آن بعد از 38 سال به 73هزار نسخه رسیده است.

در عین حال کتاب «حکایت مرد و دریا» به نویسندگی و تصویرگری مرتضی اسماعیلی سهی و بازنویسی سیروس طاهباز برای دوازدهمین بار برای گروه سنی «د» به زیر چاپ رفت و شمارگان آن از مرز 234 هزار نسخه عبور کرد.

بر همین اساس، کتاب پر مخاطب «ماجرای احمد و ساعت» به نویسندگی فرشته طائرپور و تصویرگری مهرنوش معصومیان برای نهمین بار زیر چاپ رفت و تاکنون 205هزار نسخه از این کتاب برای گروه سنی «الف» و «ب» منتشر شده است. 

بر اساس این گزارش، «عنکبوت و تارش» نوشته ارمانو کریستینی و لوئیچی پیوریچلی برای چهارمین بار با شمارگان 93 هزار نسخه برای گروه سنی «الف» و «ب» منتشر شد و کتاب «پسرک بی‌نظم و آدمک‌های روی دیوار» به نویسندگی گیزلا بونزلز و ترجمه کمال بهروزکیا برای چهارمین بار برای گروه سنی «الف» و «ب» چاپ شد و شمارگان آن از 103 هزار نسخه گذشت.

در عین حال، کتاب «آی قصه، قصه، قصه 6» از مجموعه داستان‌های کوتاه از افسانه‌ها و قصه‌ها به کوشش و تصویرگری زهره پریرخ برای ششمین دفعه با شمارگان 63هزار، مجموعه داستان «مو فرفری» به نویسندگی داوود غفارزادگان و تصویرگری پژمان رحیمی‌زاده برای سومین بار و شمارگان 28 هزار و «سفرنامه‌ بوی گل» سروده پدرام پاک‌آیین و تصویرگری ابوالفضل همتی‌آهویی برای دومین دفعه با 25 هزار نسخه از جمله کتاب‌هایی است که به تازگی تجدید چاپ شده است.

همچنین کتاب «اعترافات غلامان» نوشته حمیدرضا شاه‌‌آبادی برای سومین بار با شمارگان 25هزار، «کاش خانه‌های شکلاتی وجود داشتند (101 دعای شیرین)» نوشته الیف ادا تارتار و ترجمه نازنین نوتاش سنگتراش برای دومین بار با شمارگان 20هزار و کتاب «جادوگر بیکار» به نویسندگی جانی رداری و ترجمه مهناز صدری برای سومین بار با شمارگان 26هزار نسخه منتشر شد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها