چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
در شهر مراقب خودتان باشید!

کتاب «در شهر مراقب باش» نوشته کلیر لیولین و ترجمه زهرا فریدونی با تصویرگری میک گوردون توسط انتشارات تیمورزاده منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «در شهر مراقب باش» ایمنی و پیشگیری از حوادثی را که در شهر می‌گذرد به کودکان گروه سنی «ب» و «ج» آموزش داده و به آن‌ها مهارت‌های زندگی را یاد می‌دهد.

در پشت جلد این کتاب نوشته شده است: «یادتان باشد هنگام خروج از خانه و گردش در شهر باید کاملاً مراقب باشید. بچه‌ها باید راه‌های مراقبت از خود در خارج از خانه را یاد بگیرند؛ مکان‌هایی مانند پارک، فروشگاه‌های بزرگ و خیابان‌ها. این کتاب با تصاویر زیبا، متن روان و جذاب و با طرح پرسش‌های ساده، نکته‌های مفیدی را برای کمک به انتقال مفاهیم به بچه‌ها، در اختیار معلمان و والدین قرار می‌دهد.»

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «اگر در یک خیابان شلوغ گم شدی چه اتفاقی می‌افتد؟ شما می‌توانید از کسی کمک بخواهید. یا شما می‌توانید به مکان‌هایی که می‌شناسید بروید و کمک بخواهید. نگران نباشید. گم‌شدن شما زیاد طول نمی‌کشد. اگر شما بتوانید اطلاعاتی که آن‌ها نیاز دارند را به آن‌ها بگویید خیلی کمک می‌کنید...»

از دیگر کتاب‌های «مراقب باش!» می‌توان به عنوان‌های دیگری مانند «در خیابان مراقب باش»، «نزدیک آب مراقب باش»، «در خانه مراقب باش» اشاره کرد.

کتاب «در شهر مراقب باش» در قالب 36 صفحه و شمارگان پنج هزار نسخه در قطع خشتی توسط انتشارات تیمورزاده منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را با بهای 55 هزار ریال خریداری کنند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها