دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
کامران تفتی: با وجود مشغله زیاد، مطالعه خوبی دارم

کامران تفتی بازیگر حاضر در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: باتوجه به این‌که استعداد حرف اول را در بازیگری می‌زند اما مطالعه کتاب نیز تاثیر زیادی در پیشرفت بازیگران دارد.

کامران تفتی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: در سینما بازیگر جوان و پیر نداریم، بازیگر باید جوهره بازیگری داشته باشد تا بتواند موفق عمل کند البته مطالعه کتاب نیز تاثیر زیادی در پیشرفت بازیگران دارد، خوشبختانه باتوجه به مشغله زیاد مطالعه خوبی دارم و در حال حاضر، مشغول مطالعه کتاب «مونالیزای ادبیات» هستم.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان با اشاره به جشنواره سی و دوم گفت: جشنواره سی و دوم با یک انگیزه، شور و التهاب عجیبی در حال برگزاری است که تا پیش از این شاهد آن نبودیم، متاسفانه تا به امروز فیلم‌های خوبی را در جشنواره مشاهده نکردیم و فیلم‌ها روندی متوسط داشته است، امیدوارم که در روزهای آینده فیلم‌های بهتری ببینیم.

تفتی در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: حضور افرادی مانند رخشان بنی‌اعتماد و کیومرث پوراحمد در این جشنواره خیلی لذت بخش است، امیدوارم که با حضور تمامی اهالی سینما و حمایت دولت جدید شرایط برای کارهای خوب و عالی فراهم شود چراکه این آرزوی همه ماست.

کامران تفتی در فروردین‌ماه 1358 در تهران متولد شد، سریال‌ها و فیلم‌های رسوایی، ولایت عشق، خواب و بیدار، حس سوم و پایان‌نامه از کارهای ماندگار این بازیگر جوان کشورمان است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها