چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
«الفبای قطعه‌ای از جهنم» در بازار كتاب خوانده شد

مجموعه داستان «الفباي قطعه‌اي از جهنم» نوشته روح‌الله كاملي از سوي انتشارات هيلا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، روح‌الله كاملي درباره این کتاب گفت: نخستين اثر داستاني‌ام به نام «الفباي قطعه‌اي از جهنم»، شامل داستان‌هايي تخيلي و ذهني است كه با بهره‌گيري از عناصر ماورايي مخاطب را با تصاويري وهم‌آلود و گاه ترسناك روبه‌رو مي‌كند.
 
اين نويسنده در توضيح به داستان «گربه كوچك ماورايي من» از اين مجموعه اشاره كرد و افزود: در اين داستان، مردي همسرش را به قتل مي‌رساند و پس از گذشت روزها از اين حادثه، متوجه حضور گربه‌اي مي‌شود كه هر روز با لوازمي از همسر مرحومش به خانه مي‌آيد اما اين اتفاق در اين‌جا به پايان نمي‌رسد و اين‌بار گربه با قطعات بدن زن كارش را ادامه مي‌دهد.
 
به گفته كاملي اين مجموعه شامل 19 داستان كوتاه است كه «دومينوهاي بخت»، «آن خيابان بالاي گنبد خانه»، «گربه كوچك ماورايي من»، «جاي پنجه‌هاي آدم»، «فلوت تپه‌ها»، «تلالو بازوها»، «چشم مار»، «آريانا»، «مرثيه برفي» و «دنگ آونگ برج» برخی از عناوین این آثار هستند. 

در بخشي از اين كتاب آمده است :«... زمانی که دودها مثل پرندگان مزاحمی، از در و پنجره بیرون رفتند گربه‌ی کوچکم را دیدم که روی مبل نشسته. چیزی را به نیش گرفته بود. پیش رفتم و از دیدن آنچه در دهانش بود از ته دل نعره زدم. گیره‌ی سر زنم، همان گیره‌ی سیاه رنگ و شکسته که بین خرده ریزه‌های مستعمل زنم بیرون ریخته بودم. با لرزش آشکار دست‌هایم گیره‌ی پلاستیکی را از دهان گربه کشیدم و خوب نگاهش کردم. خودش بود.» 

مجموعه داستان «الفباي قطعه‌اي از جهنم» در 144 صفحه، با شمارگان 660 نسخه و به قيمت 6 هزار تومان از سوي انتشارات هيلا منتشر شده است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها