شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
بنیاد ادبیات داستانی امروز بازگشایی می‌شود

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجام نامه‌نگاری برای بازگشایی ساختمان پلمپ شده بنیاد ادبیات داستانی خبر داد.

همایون امیرزاده، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره اقدامات انجام شده برای رفع پلمپ ساختمان بنیاد ادبیات داستانی گفت: برای بازگشایی ساختمان بنیاد نامه‌نگاری‌های لازم انجام شده و به زودی این ساختمان بازگشایی می‌شود.

امیرزاده همچنین از ارزیابی فعالیت‌های بنیاد در جلسات معاونت امور فرهنگی خبر داد و گفت: فعالیت‌های بنیاد و عملکرد آن در دو سال گذشته در دستور کار قرار دارد و در آینده نزدیک بررسی می‌شود.

همچنین فرزانه فخریان، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل بنیاد ادبیات داستانی نیز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از بازگشایی بنیاد تا آخر وقت اداری شنبه پنجم بهمن ماه خبر داد و گفت: باید 24 ساعت اداری از زمان پلمپ ساختمان بگذرد تا بتوانیم این ساختمان را فک پلمپ کنیم. قرار است تا آخر وقت اداری امروز ساختمان رفع پلمپ شود و در این صورت مراسم «عصر تجربه» روز آینده با حضور صادق کرمیار برگزار خواهد شد.

بنیاد ادبیات داستانی در سال 1390 با حمایت‌های معاونت امور فرهنگی تاسیس شد. این بنیاد در 2 سال گذشته با انتشار نزدیک به 20 عنوان کتاب و برگزاری مراسم با حضور نویسندگان و اهالی فرهنگ، فعالیت‌های مثبتی در این حوزه انجام داد.

ساختمان بنیاد ادبیات داستانی روز چهارشنبه دوم بهمن ماه به دلیل شکایت یکی از همسایگان پلمپ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها