شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
آغداشلو و حقیقی «مینیاتورهای سیاه» را نقد می‌کنند

مجموعه کاریکاتور «مینیاتورهای سیاه» اثر کامبیز درم‌بخش هشتم بهمن با حضور آیدین آغداشلو و ابراهیم حقیقی در مرکز فرهنگی شهرکتاب نقد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی شهرکتاب، نشست هفتگی شهر کتاب، سه‌شنبه هشتم بهمن (1392) به نقد و بررسی کتاب «مینیاتورهای سیاه» اثر کامبیز درم‌بخش اختصاص دارد. 

این نشست از ساعت 16 و 30 دقیقه با حضور آیدین آغداشلو، ابراهیم حقیقی و کامبیز درم‌بخش برگزار می‌شود. «مینیاتورهای سیاه» گزیده‌ای از طرح‌های کامبیز درم‌بخش خلق شده در بین سال‌های 1352 تا 1354 است. 

«مينياتورهای سياه» اثر کامبیز درم‌بخش در سال گذشته (1391) در 64 صفحه و بهای 25 هزار تومان از سوی نشر تاش روانه کتابفروشی‌ها شده بود. 

مرکز فرهنگی شهر کتاب در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم واقع است. 

کامبیز درم‌بخش کارتونیست ایرانی، متولد سال 1321 است. 

کتاب‌های متعددی در زمینه تصویرسازی و کاریکاتور از درم‌بخش چاپ و منتشر شده که از آن میان می‌توان به «بدون شرح»، «دفتر خاطرات فرشته‌ها»، «کتاب کامبیز»، «کتاب‌های مشترک طنزاندیشان امروز ایران»، «طنزاندیشان امروز ایران در خارج از کشور»، «میازار موری که دانه‌کش است»، «المپیک خنده»، «سمفونی خطوط»، «اگر داوینچی مرا دیده بود» و چند اثر دیگر اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها