شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
بازی با انگشت‌ها تجدید چاپ شد

کتاب «بازی با انگشت‌ها» اثر مصطفی رحماندوست، شاعر صاحب‌نام کودک و نوجوان به همراه 5 عنوان دیگر از کتاب‌های انتشارات کانون پرورش فکری تجدید چاپ شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب بازی با انگشت‌ها مجموعه‌ای از شعرهای شاد کودکان ویژه گروه سنی الف (پیش‌دبستانی و سال اول) است که خوانش این شعرها به همراه بازی با دست‌های کودک لحظه‌های شادی را برای آن‌ها خلق می‌کند.

این کتاب پیش از این 40 هزار نسخه در پنج دوره تجدید چاپ شده و در ششمین دوره تجدید چاپ با شمارگان 6 هزار نسخه به تازگی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

همچنین در این دوره، کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان‌های: نمایش‌نامه «جاری مثل جویبار» نوشته منصور خلج برای رده سنی «ج» و «د» (سال‌های چهارم تا پایان دوره راهنمایی) با شمارگان پنج‌هزار نسخه به چاپ دوم و کتاب «چیستم من؟» سروده جعفر ابراهیمی برای گروه سنی «الف» و «ب» (پیش دبستانی تا سوم دبستان) با شمارگان پنج‌هزار نسخه به چاپ سوم رسیده است.

همچنین کتاب «آشیان‌های سوخته» مجموعه داستان و نثر ادبی با موضوع مقاومت غزه که توسط اعضای ادبی مراکز فرهنگی هنری کانون برای گروه سنی «ج» و «د» جمع‌آوری و به چاپ رسیده بود برای بار دوم با شمارگان پنج‌هزار نسخه تجدید چاپ شد.

شایان ذکر است کتاب دوزبانه (فارسی و کردی) «پرنده طلایی» از مجموعه مرز پرگهر به روایت «منوچهر کریم‌زاده» برای گروه سنی «د» و کتاب «نخستین بناهای اسلامی» با ترجمه علی خاکبازان برای گروه سنی «د» و «ه» هرکدام با شمارگان سه‌هزار نسخه تجدید چاپ شده است.

گفتنی است، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول سال ضمن تولید و چاپ کتاب‌های تازه آثار چاپ قبلی خود را نیز بر اساس نیازهای مراکز فرهنگی هنری و فروشگاه‌های عرضه محصولات کانون تجدید چاپ می‌کند.

خبرنگار: مریم معمار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها