یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
صاعدی تکه‌های روح خود را منتشر می‌کند

سروده‌های جدید عبدالعظیم صاعدی در دو مجموعه شعر با نام‌های «طعم تکه‌های روحم» و «صبح پشت پنجره» از سوی انتشارات تجلی مهر منتشر می‌شوند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کامران شرفشاهی، مدیر انتشارات تجلی مهر گفت: دو مجموعه شعر با نام‌های «طعم تکه‌های روحم» و «صبح پشت پنجره» سروده عبدالعظیم صاعدی به زودی از سوی این انتشارات چاپ می‌شود.

وی گفت: مجموعه شعر «طعم تکه‌های روحم» دربرگیرنده اشعاری است که جنبه خانوادگی دارد و شاعر این شعرها را برای نزدیکانش سروده‌است. این مجموعه دارای فضاهای عاطفی است و از این حیث با کارهای قبلی صاعدی متفاوت است. همچنین مجموعه شعر «صبح پشت پنجره» دربرگیرنده شعرهای آزاد این شاعر است که با مضامین مختلف سروده شده‌اند. 

عبدالعظیم صاعدی متولد 1324 و فارغ‌التحصیل رشته الهیات است.

مجموعه‌های شعر «سلام بر بعثت»، «غنچه‌های سجود»، «چرا با من نمی‌خوانی»، «كليد هفت آسمان»، «نام ديگر زمين»، «پرسه در پاييز»، «گزيده ادبيات معاصر»، «ارتفاع بيدار عشق»، «ايستادن روی بال‌ها» و كتاب‌هايی چون «مقدمه‌ای بر كتاب تذكره المتقين»، «خداباوری در شعر فروغ»، «مقدمه‌ای بر تماشاگه راز اثر استاد شهيد مرتضی مطهری» از آثار او به شمار می‌آیند.

به گفته مدیر  انتشارات تجلی مهر، مجموعه شعر «حلول واژه‌ها» سروده ناهید حسام و سه کتاب از مجموعه «عاشقانه‌های عاقلان» که مجموعه قطعه‌های ادبی است نیز به زودی از سوی این ناشر  چاپ خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها