دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
قطع شدن کارتخوان‌ها ربطی به مسوولان نمایشگاه نداشته است

پیمان جِسری، رییس امور فرهنگی اداره ارشاد استان کرمانشاه درباره گلایه ناشران مبنی بر قطع شدن کارتخوان‌های غرفه‌های نمایشگاه در روز جمعه گفت: این مشکل ارتباطی به برگزار کنندگان نمایشگاه در کرمانشاه نداشت.-

پیمان جِسری، رییس امور فرهنگی اداره ارشاد استان کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه گفت: تا به امروز(11 آذر ماه) بازدید بسیار خوبی از نمایشگاه انجام شده است. نزدیک به 280 هزار نفر از نمایشگاه دیدار داشتند و 400 میلیون تومان بُن نیز در نمایشگاه توزیع شده است.

وی افزود: تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سال‌های گذشته 60 درصد افزایش داشته است و با وجود گران شدن کتاب‌ها مردم استقبال خوبی از غرفه‌ها داشتند و میزان خرید مردم نیز افزایش یافته بود.

جِسری درباره اعتراض برخی  ناشران مبنی بر نبود صندلی و روشنایی در برخی غرفه‌ها گفت: چنین اتفاقی در نمایشگاه رخ نداده است و تنها در روزهای نخست نمایشگاه ناهماهنگی‌هایی به‌وجود آمده است که خیلی زود آن‌ها برطرف شدند.

وی افزود: دلیل این امر هم آن بود که پیش از برگزاری این نمایشگاه، نمایشگاه دیگری دایر بود و برای جمع‌آوری و آماده سازی نمایشگاه کتاب ناهماهنگی‌هایی رخ داد.

رییس اداره امور فرهنگی اداره ارشاد استان کرمانشاه درباره قطع شدن کارتخوان‌های غرفه‌های نمایشگاه در روز جمعه گفت: این مشکل ارتباطی به برگزار کنندگان نمایشگاه در کرمانشاه نداشت. مشکل از جانب بانک صادرات بود و برای چند ساعت کارتخوان‌ها قطع شدند. حتی در نمایشگاه بیرجند هم این مشکل به‌وجود آمد و آن به دلیل بالا رفتن تراکنش‌های بانکی بود.

وی افزود: به منظور جبران این وضعیت ساعت بازدید از نمایشگاه را افزایش دادیم تا از این طریق به ناشران کمک کرده باشیم. حتی قصد داشتیم که زمان نمایشگاه را هم تمدید کنیم اما به دلیل این‌که ناشران قصد دارند در نمایشگاه سمنان شرکت کنند، نتوانستیم بر تعداد روزهای نمایشگاه بیفراییم.

نهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه از ششم آذرماه کار خود را آغاز کرد و  12 آذرماه به کار خود خاتمه خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها