دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
بازدید 100هزار نفر از نمایشگاه کتاب گیلان

علی اسماعیل‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان از حضور 100 هزار بازدیدکننده در نمایشگاه کتاب گیلان خبر داد.-

علی اسماعیل‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به استقبال خوب مردم از نهمین دوره نمایشگاه کتاب گیلان گفت: نمایشگاه امسال با استقبال خوب مردم مواجه شد و بیش از 100 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.

وی افزود: در نهمین نمایشگاه کتاب گیلان 37 هزار عنوان کتاب از سوی 400 ناشر عرضه شد که این آثار در 200 غرفه ساماندهی شدند. در این نمایشگاه 25 ناشر استانی از گیلان حضور دارند و تمامی آثار با تخفیف 40 درصد (20 درصد ناشر و 20 درصد بُن) در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

اسماعیل‌پور درباره فروش آثار در نمایشگاه کتاب گیلان گفت: خوشبختانه بسیاری از بازدید کنندگان نمایشگاه با دست پُر اين  مکان را ترک‌ کردند. به لحاظ کمیت و کیفیت نیز ارتقای چشمگیری در دوره از نمایشگاه حاصل شد و انتشاراتی همچون «سمت» و «امیرکبیر» حضور پیدا کردند كه با استقبال مردم رو به رو شدند. بر اساس آمار تا به امروز بیش از 800 میلیون تومان فروش در نمایشگاه انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به برگزاری برنامه‌های جانبی در این نمایشگاه گفت: برگزاری مراسم شعر آیینی، رونمایی از چند جلد کتاب، نقد و بررسی کتاب‌ و نمایش‌های مذهبی به مناسبت ایام محرم و صفر از  برنامه‌های جانبی در ایام نهمین نمایشگاه کتاب گیلان بود.

نهمین دوره نمایشگاه کتاب گیلان از تاریخ 28 آبان آغاز به کار کرد و تا ساعت 20 دوشنبه 4 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها