شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
انتشار آثار نویسنده خود ناشر هندی در فرانسه

انتشارات پاکت که ناشر شماره یک کتاب‌های جلد نازک فرانسه است، به تازگی حقوق ترجمه فرانسوی مجموعه پرفروش آمازون یعنی «آلیس در سرزمین مردگان» نوشته مینک زار را برای انتشار در سال 2015 خریداری کرده است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از اکتوالیته، در مجموعه «آلیس در سرزمین مردگان»، تمدن بشری 15 سال است که از میان رفته و تنها چیزی که مانده‌است، بقایای سرزمینی خشک و نابودشده به نام سرزمین مردگان است که در آن وحشتی جدید برای انسان‌هایی که زنده مانده‌اند به وجود آمده‌است: تعداد انبوهی از موجودات گازگیر نامیرا.

آلیس 15 ساله همه عمرش را در سرزمین مردگان گذرانده و برای نبردی که برای زنده ماندن در مقابل گازگیرها باید انجام شود آماده شده‌است. یک روز آلیس یکی از گازگیرها را می‌بیند که در سوراخی درون زمین محو می‌شود و برای پیدا کردن پایگاه آن‌ها به دنبال او می‌رود. آلیس به‌تدریج متوجه حقیقت می‌شود و همزمان وارد نبردی ماجراجویانه می‌شود که زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد.

«آلیس در سرزمین مردگان» را نویسنده هندی مینک زار نوشته‌است. او نویسنده‌ای است که پایگاه طرفداران و دوستدارانش هر روز در حال افزایش است و او را تبدیل به نویسنده خودناشر و موفق جهانی کرده‌است. او که تاکنون 13 عنوان کتاب به نام خود منتشر کرده، رمان‌هایش را  به پرفروش‌ترین ای بوک‌های آمازون بدل کرده و خود را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان ژانر وحشت آمازون در سراسر دنیا شناسانده‌است. بعد از موفقیت نسخه الکترونیک «آلیس در سرزمین مردگان»، این مجموعه به زبان انگلیسی در هند و ترکیه نیز منتشر شد، اما حقوق بین‌المللی دیگر کشورها هم اکنون در دسترس هستند و توسط پونتاس و فیلم ایجنسی در بارسلونا کنترل می‌شوند.

پونتاس همچنین قراردادی با کمپانی نیویورکی سونار انترتینمنت برای ساخت سریال تلویزیونی این مجموعه امضا کرده‌است. استوارت تیل مدیر کمپانی سونار انترتینمنت این مجموعه را یکی از هیجان انگیزترین مجموعه‌های ادبی که با آن روبه‌رو شده‌است، خواند. به گفته او سبک سینماتیک و سرعت فوق‌العاده «آلیس در سرزمین مردگان» آن را کاندیدایی عالی برای اقتباس تلویزیونی می کند.

انتشارات پاکت که سالانه بیش از 17 میلیون نسخه کتاب به فروش می‌رساند، نام افرادی مانند آسیموف، تالکین، فرانک هربرت و استفن کینگ را در فهرست نویسندگان علمی تخیلی و فانتزی خود دارد. این ناشر قصد دارد برنامه‌اش را با ساخت اقتباس تلویزیونی «آلیس در سرزمین مردگان» هماهنگ کند. انتظار می‌رود ناشران خارجی دیگری نیز به این برنامه بین‌المللی بپیوندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها