سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
عرضه کتاب‌های عاشورایی با تخفیف ویژه در ماه‌های محرم و صفر

مسوول بخش علمی نشر «دلیل ما» از عرضه کتاب‌های این نشر در ماه‌های محرم و صفر با تخفیف ویژه خبر داد و گفت: تاکنون نشر دلیل ما 57 عنوان کتاب را درباره زندگی امام حسین(ع) و واقعه عاشورا در قالب‌های نقد و تحلیل حوادث کربلا روانه بازار کتاب کرده است./

فرید مسعودی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این‌که این آثار به صورت کتاب‌های علمی و تحقیقی تالیف شده‌اند و برخی از آن‌ها ویژه مخاطبان عام‌اند، عنوان کرد: تنوع آثار منتشر شده دلیل ما به گونه‌ای است که تقریبا به همه موضوعات مرتبط با امام حسین(ع) و واقعه کربلا ارتباط دارند.

وی ادامه داد: از جمله این کتاب‌ها می‌توان به گزارش لحظه به لحظه از شهادت علی اصغر(ع)، طفلان خونین در وقایع طفلان مسلم، سحاب رحمت؛ زندگی‌نامه امام حسین(ع)، زمزمه قدسیان، شرح موضوعی بر زیارت عاشورا، سفر سرخ در مورد مسلم بن عقیل(ع) و نیز موضوعاتی درباره زندگی‌نامه اصحاب، سیره معصومین(ع) در عزاداری‌ها، رابطه متقابل امام حسین(ع) و حضرت مهدی(عج)، عطش؛ مستنداتی مربوط به زیارت عاشورا، شبهات عزاداری و عاشورا و اهداف قیام عاشورا اشاره کرد. این آثار با زبانی ساده، ادبی، علمی، تحلیلی و تاریخی تالیف و تدوین شده‌اند.
مسوول بخش علمی نشر دلیل ما درباره جدیدترین آثار این نشر توضیح داد: کتاب‌های از حسین(عج) تا مهدی(عج) از کربلا تا ظهور، تا اشکی بریزیم، عزاداری رمز محبت، بانوی آفتاب و مجموعه‌ای از چهل حدیث در مورد ثواب عزاداری، جدیدترین آثار منتشر شده نشر دلیل ما درباره امام حسین(ع) و واقعه عاشورا به شمار می‌آیند. این آثار در ماه‌های صفر و محرم با تخفیف ویژه به مخاطبان و علاقه‌مندان کتاب ارایه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط