چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
نمایشگاه کتاب شیراز به آذرماه موکول می‌شود

احمدرضا نداف، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد استان فارس از تغییر زمان برگزاری نمایشگاه کتاب شیراز خبر داد./

احمدرضا نداف، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) از تغییر زمان برگزاری نمایشگاه کتاب شیراز خبر داد و گفت: از آن‌جا که برگزاری سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب شیراز با دهه نخست ماه محرم  تلاقی پیدا کرده است، تصمیم گرفتیم این نمایشگاه را  آذر ماه برگزار کنیم.

وی افزود: بر اساس برنامه از پیش تعیین شده قرار بود این نمایشگاه در  13تا19 آبانماه برگزار شود. اما از آنجا که سال گذشته نیز این نمایشگاه در ماه محرم برگزار شده بود و استقبال چندانی از نمایشگاه به عمل نیامده بود تصمیم به تغییر زمان برگزاری گرفتیم. به دلیل عزاداری‌های دهه نخست محرم بسیاری از مردم شیراز فرصت حضور در این نمایشگاه را ندارند و ما قصد داریم با تغییر زمان برگزاری زمینه را برای حضور بیشتر مخاطبان در نمایشگاه فراهم کنیم.

نداف درباره زمان جدید برگزاری نمایشگاه کتاب شیراز گفت: هنوز زمان قطعی برگزاری نمایشگاه مشخص نشده است اما تصمیم داریم این نمایشگاه را  آذرماه برگزار کنیم.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد استان فارس درباره حضور ناشران و ثبت نام آن‌ها برای حضور در این رویداد فرهنگی گفت: ثبت نام بسیاری از ناشران در تهران انجام شده است و کار ثبت نام ناشران استانی نیز به پایان رسیده‌است. امیدواریم با تغییر زمان برگزاری نمایشگاه ناشران در این نمایشگاه شرکت داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها