چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
«املای سبز» عمو فردوس به چاپ صد و‌ سی‌و‌پنجم رسید

«املای سبز» ویژه کلاس سال یکم دبستان تالیف فردوس حاجیان رکورد بیشترین نوبت چاپ در چهارمین هفته مهرماه (20 تا 24 مهرماه) را از آن خود كرد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بر اساس آمار ارایه شده از سوی «خانه کتاب» در چهارمین هفته مهرماه (20 تا 24 مهرماه) هزار و 98 کتاب در موضوعات مختلف منتشر شدند و سهم آثار آموزشی و کمک‌درسی در این میان 79 کتاب بود.

از مجموع 79 کتاب منتشر شده با موضوع آموزشی و کمک‌درسی 78 اثر تالیفی و تنها یک اثر ترجمه بود. 15 عنوان  نخستين بار و 64 عنوان هم  چندمین بار منتشر شدند. 74 کتاب در تهران و پنج عنوان هم در شهرستان‌ به زیر چاپ رفتند.

«راهنمای گام به گام زبان فارسی(2) دبیرستان» تالیف محمدرضا ابراهیم‌زاده ارزانترین کتاب آموزشی در چهارمین هفته مهر ماه بود. چاپ دهم این کتاب از سوی انتشارات منتشران در پنج هزار نسخه و به قیمت سه هزار تومان منتشر شد.

«املای سبز» ویژه کلاس یکم دبستان تالیف فردوس حاجیان رکورد بیشترین نوبت چاپ را در این هفته داشت. چاپ صد و‌ سی‌و‌پنجم این کتاب در 88 صفحه، به قیمت چهار هزار تومان از سوی انتشارات راه اندیشه روانه بازار شد.

همچنین کتاب «پرسش‌های چهار گزینه‌ای شیمی‌ پیش‌دانشگاهی(2)» تالیف رضا بابایی گران‌ترین کتاب منتشر شده در حوزه کتاب‌های کمک‌درسی و آموزشی بود. این کتاب به قیمت 29 هزار تومان از سوی نشر مبتکران روانه کتاب‌فروشی‌ها شد.

بیشترین شمارگان کتاب نیز به اثر «ریاضیات پایه ششم ابتدایی تیزهوشان» تالیف امید فتحی اختصاص داشت. این کتاب در 20 هزار نسخه، به قیمت هشت هزار تومان از سوی نشر تندیس نقره‌ای اندیشمند به چاپ رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها