چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹
هنوز تبلیغات نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس را در شهر نمی‌بینیم

امیر عباس بلادی، مدیر فروش انتشارات امیرکبیر با بیان این‌که «نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس» فرصت خوبی برای ارایه کتاب «نگاهی به تاریخ جهان» به نظامیان است، گفت: با وجود نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه، هنوز تابلو‌ها و بیلبور‌د‌های تبلیغاتی آن در سطح شهر دیده نمی‌شوند./

امیر عباس بلادی، مدیر فروش انتشارات امیرکبیر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: با آن وجود ‌که این انتشارات برای حضور در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس نام‌نویسی کرده است، اما احتمال دارد به دلیل نزدیک بودن زمان برگزاری این نمایشگاه با «یاد یار مهربان»، در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس حضور نداشته باشد.

وی درباره ارزیابی‌‌ خود از نمایشگاه سال گذشته که در شیراز برگزار شده بود، گفت: با توجه به این‌که این نمایشگاه بر پایه ظرفیت‌های استانی برگزار شد، با ضعف‌هایی از نظر اجرا مواجه بود که سبب شد انتشارات امیرکبیر نتواند بیش از 30‌میلیون ریال فروش داشته باشد. امیدواریم مسوولان برگزاری در نمایشگاه امسال وعده خرید کتاب‌های حوزه دفاع مقدس را اجرایی کنند.

بلادی افزود: در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، تنها مجاز به ارایه کتاب‌های حوزه دفاع مقدسیم. در حالی که مخاطبان از انتشارات «امیرکبیر» انتظار دارند آثار مرجع را هم در این نمایشگاه‌ها ارایه کند؛ کتاب‌هایی که ارتباط مستقیم با دفاع مقدس ندارند اما در پژوهش‌هایی در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مدیر فروش انتشارات امیرکبیر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مطالعه کتاب «نگاهی به تاریخ جهان» نوشته جواهرلعل نهرو از سوی نظامیان، گفت:  ضروری است که نهاد‌هایی چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد فرماندهی کل نیرو‌های مسلح این کتاب را از نظر مادی مورد حمایت قرار دهند. نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس می‌تواند فرصت مناسبی برای فروش این اثر به نظامیان باشد.

وی درباره زمان مطلوب برای برپایی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اظهار کرد: زمان فعلی برگزاری، فرصت مناسبی نیست، زیرا از سویی با هفته دفاع مقدس و نیز بازگشایی مدرسه‌ها روبروییم و از سوی دیگر، نمایشگاه «یاد یار مهربان» را پیش رو داریم. بهتر است که این نمایشگاه در دو هفته منتهی به هفته گرامیداشت دفاع مقدس و بازگشایی مدارس برگزار شود.

بلادی همچنین به ضعف اطلاع‌رسانی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تا برگزاری نمایشگاه زمان زیادی باقی نیست اما متاسفانه هنوز تابلو‌های تبلیغاتی و بیلبورد‌های آن را در سطح شهر مشاهده نمی کنیم.

آیین گشایش چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس بعد‌ازظهر دوشنبه، 6 آبان‌ماه 92 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 هفتم آبانماه  در مصلای تهران از این نمایشگاه دیدن کنند. این نمایشگاه، تا 13 آبانماه  برپا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها