چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
رونمایی «زیر و بم داستان» مرحوم حسین حداد در ایام هفته کتاب

مجموعه سه جلدی آموزشی «زیر و بم داستان» نوشته مرحوم حسین حداد به مناسبت ایام بیست‌و‌یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از سوی بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان رونمایی می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست‌و‌یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان به مناسبت ایام هفته کتاب از سه کتاب «جناب آقای دیو سپید» محمدعلی علومی، «درد» صادق کرمیار و مجموعه سه جلدی آموزشی «زیر و بم داستان» نوشته مرحوم حسین حداد با تدوین دکتر محمد حنیف و همچنین مجموعه 15 جلدی داستان مستند انقلاب کار گروهی از نویسندگان رونمایی خواهد کرد.

رمان «جناب آقای دیو سپید» رمان طنزی است که داستانش در دنیای امروز می گذرد؛ دیوی از دنیای دیوها به تهران می‌آید و با انسان‌ها درگیر می‌شود.

رمان «درد» وقایع مرتبط با دفاع مقدس از سال 1363 تا پایان دفاع مقدس را در بر می‌گیرد و به نوعی فرماندهی و مدیریت هشت سال جنگ تحمیلی در آن نگاه روایت می‌شود و برخی مسايل حاشیه‌ای در جنگ عراق علیه ایران در آن عنوان شده است.

همچنین مجموعه سه جلدی آموزشی «زیر و بم داستان» اثری است که مرحوم حسین حداد فیش برداری و اقدامات اولیه آن را انجام داده بود و پس از مرگ ایشان دکتر محمد حنیف کار تدوین آن را بر عهده گرفت. مجموعه 15 جلدی داستان مستند انقلاب نيز کار گروهی از نویسندگان است که هر جلد آن درباره وقایع و شخصیت‌های انقلاب اسلامی می‌پردازد. این اثر با حمایت بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان منتشر خواهد شد.

این مرکز برنامه های دیگری را نیز به مناسبت بیست‌و‌یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌کند که در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

بيست‌و‌يكمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران از 25 آبان تا 2 آذرماه سال جاري در سراسركشور برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها