یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
نسخه الکترونیکی «لشکر خوبان» قابل خرید شد

كتاب «لشکر خوبان» كه شرحی از خاطرات مهدی‌قلی رضایی، رزمنده نیروهای اطلاعات عملیات و هم‌رزم شهید مهدی باكری است، به صورت الكترونیك به فروش می‌رسد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از سوره مهر، این كتاب، نوشته معصومه سپهری است كه خاطرات نور‌الدین عافی هم در كتاب «نورالدین پسر ایران» به قلم او منتشر شده بود. «لشکر خوبان» تاكنون به چاپ نهم رسیده و جایزه ربع قرن كتاب دفاع مقدس را نیز به خود اختصاص داده‌ است.

این كتاب، روایتگر وقایعی است كه بر رزمندگان لشگر 31 عاشورا در كشف مسیر حمله در عملیات‌ فتح المبین، مسلم بن عقیل و نصر گذشته‌است. رزمندگانی كه چشم و گوش لشگر 31 عاشورا بودند، زیرا مسوولیت خطیر كشف مناطق عملیاتی بر عهده آنان بود.

مقام معظم رهبری به تازگی در یادداشتی بر این كتاب از نویسنده و راوی آن قدردانی كرده‌اند و فرموده‌اند: «این نیز بخشی از آن تصویر عظیم و باشكوهی است كه ما همواره آن را از دور دیده و تحسین كرده و بزرگ شمرده‌ایم، بی‌آنكه از ریزه‌ كاری‌ها و نقش‌های معجز‌ه‌آسای تشكیل دهنده‌ی آن و رنگ‌آمیزی‌های بی‌نظیر جزء جزء آن، به درستی خبر داشته باشیم. این كتاب شرح این ریزه‌كاری‌های حیرت‌انگیز در بخشی از این تابلوی ماندگار و تاریخی است. آنچه درباره‌ی عملیات بدر و والفجر ۸ و كربلای ۵ و كربلای ۴ و بیت المقدس ۲ و ۳ در این كتاب آمده از بخشهای برجسته‌‌تر آن است. همچنین مجاهدت‌ها در كوه‌های غرب؛ در ماووت و گرده‌‌رش و قامیش و دیگر آن بلندی‌های سخت، و نیز آنچه به یگانها و دستجات اطلاعات و غواص مربوط میشود و نیز بخشهای دیگری از آن در خور آن است كه در شكل فیلم و رمان عرضه شود.»

كتاب «لشکر خوبان» خاطرات مهدی‌قلی‌ رضایی به قلم معصومه سپهری است و در كتابخانه الكترونیك انتشارات سوره مهر به قیمت 50‌هزار ریال قابل خرید است. نسخه الكترونیك این كتاب را می‌توانید از نشانی http://sooremehr.avaabook.com/site/view/1226554327 هم دریافت کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها