سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲
نویسنده کره‌ای منتخب نمایشگاه کتاب لندن معرفی شد

نمایشگاه کتاب لندن، سان-می هوانگ را به‌عنوان نویسنده کره‌ای که این نمایشگاه بر آثارش تمرکز می‌کند، معرفی کرد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از بوک ترید، سان-می هوانگ نویسنده پرفروش و منتخب کره‌ای به عنوان نویسنده ای که نمایشگاه کتاب لندن در سال آینده بر او متمرکز می شود، معرفی شد.

این نمایشگاه که از پیش کشور کره را به عنوان کشور تمرکز بازار نمایشگاه انتخاب کرده بود، 9 آوریل که روز ویژه کره خوانده شده، بیش از همه بر این نویسنده کره‌ای تمرکز می‌کند.

برای معرفی آثار این بانوی نویسنده 46 ساله برنامه‌های ویژه‌ای در طول سه روز نمایشگاه تدارک دیده شده که امضای کتاب و نشست با ناشران جهانی از جمله آنها خواهد بود.

سان-می هوانگ نخستین اثرش را سال 1995 منتشر کرد. او که تاکنون بیش از چهل عنوان کتاب برای بزرگسالان و کودکان منتشر کرده، سال 2000 برای انتشار رمان «هن که رویای پرواز در سر داشت» در آن زمان به نویسنده‌ای پرفروش بدل شد و به مدت 10 سال در فهرست پرفروش‌های کره باقی ماند.

این رمان اکنون به اثری کلاسیک در بازار کتاب کره بدل شده و بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. از این رمان، کتاب مصور(کمیک استریپ)، نمایشنامه و نمایش موزیکال نیز تهیه شده است. این رمان با ترجمه به هجده زبان، موفق به ثبت فروش 2 میلیون نسخه‌ای در کشورهای دیگر شده است.

ساخت یک فیلم با اقتباس از این رمان با زیرنویس انگلیسی، موفق شد  به کشورهایی که به 10 زبان دیگر تکلم می‌کنند نیز راه یابد. این فیلم قرار است بهار 2014 در آمریکا و بریتانیا نیز نمایش داده شود.

این نویسنده گفت که از این که چنین افتخاری نصیبش شده‌است، به خود می‌بالد و برایش سخت است  باور کند این زندگی خود اوست و چنین موفقیتی را تجربه می‌کند.

نمایشگاه کتاب لندن در سال‌های اخیر یک نویسنده را به عنوان محور فروش نمایشگاه انتخاب کرده و در یکی از روزهای نمایشگاه که به نام آن کشور خوانده می شود، از نویسنده شاخص آن کشور تجلیل می‌کند و آثار او را به صورتی وسیع پوشش می‌دهد و به دیگر ناشران معرفی می‌کند.

نمایشگاه کتاب لندن از 8 تا 10 آوریل 2014 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها