شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳
فاتحان ویرایش تازه «آقای معلم» را با دو کتاب دیگر منتشر می‌کند

انتشارات فاتحان به زودی دومین ویرایش کتاب «آقای معلم» را به همراه دو اثر دیگر در حوزه‌های رمان و زندگینامه منتشر می‌کند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات فاتحان سه کتاب «آقای معلم»، «خاطرات آبدهنده» و «زندگی‌نامه شهید شیخ عبدالله میثمی» را در آستانه انتشار دارد.

کتاب «آقای معلم» نوشته مهین سمواتی است که به زندگی شهید محمد ابراهیم طالبیان، از مبارزان دوران انقلاب و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی می‌پردازد و با گذشت 6 ماه از چاپ نخست، برای دومین‌بار و با ویرایش ادبی تازه منتشر می‌شود. این کتاب در قطع رقعی در 350 صفحه، به بهای 100 هزار ریال وارد بازار کتاب خواهد شد.

کتاب «خاطرات آبدهنده» دیگر اثر در آستانه انتشار «فاتحان» است. این کتاب درباره خاطرات علی آبدهنده، از پیشکسوتان پشتیبانی جنگ تحمیلی است که در قالب زندگینامه مستند، به قلم محبوبه معراجی‌پور و در مجموعه «کاسبان امین» منتشر می‌شود.

از این مجموعه تاکنون کتاب‌های «رضا خودرو»، «عباس دست طلا»، «یاور صادق»، «سرای سلیمان خان»، «حاجی صلواتی» و «لشکر آچار به دست» به چاپ رسیده است.

انتشارات فاتحان همچنین رمانی درباره زندگی‌نامه شهید شیخ عبدالله میثمی را آماده انتشار دارد که از سوی سمیرا اصلان‌پور، نویسنده این اثر، به تازگی به نشر فاتحان سپرده شده است.

شهید شیخ عبدالله میثمی، متولد 1334 اصفهان، روحانی مبارزی بود که سال‌ها پیش از انقلاب در زندان بسر می‌برد. هم زمان با پیروزی انقلاب اسلامی به عرصه فعالیت سیاسی و عقیدتی بازگشت. وی در سپاه مسوولیت‌های مهمی را پذیرفت و سرانجام دوازدهم بهمن‌ماه سال 1365 در حالی که نمایندگی حضرت امام (س) در قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) و جبهه جنوب را برعهده داشت، در جبهه شلمچه به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها