سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
کتاب پل مک کارتنی موضوع یک انیمیشن سینمایی می‌شود

تنها کتاب کودکی که پل مک کارتنی خواننده مشهور گروه بیتل‌ها نوشته‌است، در قالب فیلمی انیمیشن راهی سینماها می‌شود./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از انیمیشن مگزین، کتاب کودک «بالا در ابرها» که پل مک کارتنی آهنگساز و خواننده مشهور بریتانیایی آن را به همکاری جف دانبار و فیلیپ آرداق نوشته، برای ساخت یک فیلم انیمیشن انتخاب شد.

داستان این فیلم که به صورت سه بعدی ساخته می شود و اکران آن برای سال 2015 برنامه ریزی شده، در دنیای حیوانات می گذرد.

این کتاب که اکتبر سال 2006 منتشر شد، سرزمینی را تصویر می کند که همه حیوانات در آنجا آزاد و رها هستند... برای حیات وحش، رسیدن به انیمالیا یک رویاست. این جزیره استوایی مکانی است که در آنجا همه حیوانات می توانند در کنار هم با هماهنگی زندگی کنند، اما جامعه‌ای از موجودات شرور نیز وجود دارد که مانع تحقق این رویاها می شود و سرانجام یک روز سرزمین رویایی سنجابی به نام ویرال که قهرمان اصلی این کتاب است، نابود می شود و او در یک کابوس شبانه به مگاتروپولیس می رود و به اشتباه فکر می کند وارد سرزمین رویاهایش شده است.

«بالا در ابرها» کتابی 96 صفحه ای است و از سوی انتشارات فابر اند فابر منتشر شده است.

درباره پل مک کارتنی کتاب های زیادی نوشته شده و نام خود او نیز به عنوان نویسنده روی جلد چند کتاب چاپ شده است. «طول بال‌های هواپیما» که سال 2002 منتشر شد یکی از این کتاب هاست که به موضوع چگونگی گسترش قدرت گروه بیتل‌ها می پردازد و نشان می دهد که چه عواملی موجب شهرت و قدرت این گروه شد.

پل مک کارتنی چند ترانه جدید هم برای این فیلم خواهد نوشت. تونی بنکرافت کارگردانی این فیلم انیمیشن را برعهده دارد و فیلمنامه آن را جاش کلاوسنر از نویسندگان فیلمنامه «شرک» می نویسد.

پل مک کارتنی که لقب سِر را از ملکه انگلیس دریافت کرده‌است، گذشته از دنیای موسیقی، نقاش، هنرپیشه و حامی حقوق حیوانات نیز هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها