دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
تازه‌های نشر ثالث در نمایشگاه تبريز عرضه شد

علی صدیقی، مسوول غرفه انتشارات ثالث از عرضه آثار جدید منتشر شده در نمایشگاه کتاب تبریز خبر داد.-

 مسوول غرفه نشر ثالث در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در تبریز، از حضور آثار جدید تازه منتشر شده در نمایشگاه این شهر خبر داد و گفت: در این نمایشگاه عناوین جدیدی از کتاب‌های ثالث در حوزه‌های ادبیات، علوم اجتماعی و شعر  عرضه شده‌اند.

وی ادامه داد: در بخش حوزه علوم اجتماعی کتاب «گئورگ زیمل؛ درباره فردیت و فرم‌های جامعه» با ترجمه شهباز مسمی‌پور، «جامعه‌شناسی بدن» تالیف «اویدلو برتون» ترجمه ناصر فکوهی، «هژمونی و استراتژی سوسیالیستی» نوشته ارنستو لکلائو موفه با ترجمه محمد رضایی و «نقل‌قول‌های کلیدی در جامعه‌شناسی» نوشته کنت تامپسون با ترجمه نیزه توکلی در نمایشگاه حضور دارند.

وی همچنین از انتشار دو عنوان کتاب جدید با موضوع تاریخ خبر داد و گفت: «1970 روز ژان بارت» خاطرات حجت‌الله ایوبی، «راسپوتین» ادوارد راژینسکی با ترجمه بیژن اشتری از کتاب‌های منتشر شده جدید هستند.

صدیقی درباره تازه‌های نشر در حوزه شعر و ادبیات گفت: در حوزه شعر اثر جدیدی از احمدرضا احمدی با عنوان «از بارانی که دیر بارید» منتشر شده است. همچنین «عاشق لو نرفته» کیوان مهرگان، «نیش عقربه‌ها» معصومه شعبانی و «سوار قطار فردا» نوشته جواد مجابی از آثاری هستند که برای نخستین بار در این نمایشگاه ارایه شده‌اند.

وی افزود: در بخش ادبیات و رمان نیز کتاب «چمدان» نوشته سرگی دولاتف، قطع جیبی کتاب «هزاران خورشید تابان» خالد حسینی، «بی‌ترسی» محمدرضا کاتب، «ملکان عذاب» و «راوی» ابوتراب خسروی و «توسکا» مهدی اخوان لنگرودی از آثاری هستند که به تازگی منتشر شده‌اند و در این نمایشگاه حضور دارند.

نشر ثالث در یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب تبریز در سالن پروین اعتصامی حضور دارد.

خبرنگار: مهدی سرایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها