شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
رونمایی از دو اثر تازه‌نشر سازمان حفظ آثار ارتش

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، از دو اثر در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد کرد. این آثار با هدف جلب توجه مخاطبان به دفاع مقدس در قطع جیبی منتشر شده‌اند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران از دو کتاب تازه‌نشر این انتشارات در هفته دفاع مقدس، رونمایی می‌کند.

«پرواز تاخدا» یکی از این آثار است که به قلم سید بهزاد میراحمدی نگاهی به عملیات کربلای پنج دارد.

سپاه پاسداران با كسب تجربه، از نقاط ضعف عملیات کربلای 4، بررسی نقاط ضعف عراق و آسيب‌پذير بودن مواضع عراقی‌ها در منطقه شلمچه، عمليات كربلای ۵ را طراحی كرد و با پيش‌بينی اهدافی با عمق كمتر در داخل خاك عراق آن را به اجرا درآورد. در اين عمليات، نقشی ويژه‌ به عهده نيروی هوایی ارتش، هوانيروز و يگان‌های پشتيبانی‌كننده از نيروی زمينی ارتش مانند توپخانه سنگين زمينی ارتش و احداث پل‌های مورد نياز گذاشته شده بود.

«اسماعیل در قربانگاه» عنوان کتاب دیگری است که سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌کند. این کتاب را داود الیاسی درباره زندگینامه شهید اسماعیل کُماسی نوشته است.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش این آثار را با هدف جلب نظر مخاطبان به کتاب‌های دفاع مقدس در قطع جیبی منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها