یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
«مدیریت موفقیت آمیز زمان» مجوز چاپ گرفت

«مدیریت موفقیت آمیز زمان» نوشته شون مک‌فیت، نظریه‌پرداز حوزه مدیریت مجوز چاپ گرفت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «مدیریت موفقیت آمیز زمان» اثری از شون مک‌فیت نظریه‌پرداز حوزه مدیریت با ترجمه سارا و سمیرا مسلم آذر مجوز چاپ گرفت. 

محمدرضا اربابی، مدیر مسوول انتشارات منتشران اندیشه درباره موضوع کتاب می‌گوید: «مدیریت موفقیت زمان» کتابی کاربردی و در عین حال علمی برای مدیریت زمان در مقاطع مختلف از جمله زندگی شخصی و کاری است و نیازهای تمام افراد در هر موقعیت شغلی با هر نوع مشغله‌کاری را به خوبی پاسخ می‌دهد.

اربابی درباره مباحث آموزشی کتاب اظهار کرد: این کتاب به مخاطب می‌آموزد که مدیریت موفقیت‌آمیز زمان این امکان را فراهم می‌کند تا به موقع وظایف خود را به اتمام رسانده و درنتیجه، زمان بیشتری را برای پرداختن به اولویت‌های خود در اختیار داشته باشیم.

نخستین بخش کتاب به تشریح اهداف سازمانی می‌پردازد و بخش دوم، با موضوع بررسی ارزیابی نحوه مدیریت افراد می‌کوشد مخاطبان را با سطح توانایی مدیریتشان آشنا کند.

سومین و چهارمین بخش کتاب با عنوان‌های روش‌های هدف‌گذاری، ابزارهایی برای اولویت بندی فعالیت‌ها شناخته می‌شود. 

بخش پنجم با عنوان نحوه مدیریت وقفه‌های زمانی و فصل پایانی با عنوان مدیریت به تعویق انداختن کارها مشخص شده است. 

مخاطبان می‌توانند با بهره‌گیری از روش‌های کارآمد مدیریت زمان، مشکلات مدیریتی را به شکل موثر و موفقیت‌آمیزی حل کنند.

کتاب «مدیریت موفقیت آمیز زمان» در 100 صفحه با شمارگان هزار نسخه و به بهای پنج هزار تومان با ترجمه سارا مسلم آذر و سمیرا مسلم آذر به همت انتشارات منتشران اندیشه به بازار نشر عرضه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها