یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵
صهیونیسم در اسپانیا چه می‌کند؟

کتاب «قدرت لابی اسرائیل در اسپانیا» عنوان اثری از «ایمانوئل گالیانا» است که با ترجمه رسول گودرزی و نظارت و مقدمه‌نویسی غلامرضا منتظمی به زودی منتشر می‌شود.-

منتظمی، مشاور بین‌الملل معاونت سینمایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اشاره به این که سفارش ترجمه این اثر و ویرایش محتوایی آن را عهده‌دار بوده است، بیان کرد: این اثر درباره قدرت و نفوذ صهیونیسم در کشور اسپانیا تدوین شده است و میزان اثرگذاری صهیونیست‌ها را در رسانه‌ها، مراکز تجاری، سیستم‌های بانکی و تصمیم‌گیری دولت اسپانیا بررسی می‌کند.

وی افزود: کتاب «قدرت لابی اسرائیل در اسپانیا» بیان می‌کند که صهیونیسم جهانی بر اساس منافع و مصالح خود تا چه حد در سایر سرزمین‌ها و حکومت‌ها نفوذ یافته و چگونه ساختارهای حیاطی و نظام‌های قدرتی آن‌ها را کنترل یا جهت‌دهی می‌کند. 

منتظمی جنبه‌های برجسته صهیونیسم در اسپانیا، قدرت «ملت برگزیده در اسپانیا»(که اشاره به یهود دارد)، ریشه سفاردی فراماسونری انگلیس، نکات مهم در رابطه با صهیونیسم در اسپانیا و صهیونیزم بین‌الملل؛ قمار، فحشا و انحطاط در اسپانیا را از فصول کتاب دانست.

مترجم کتاب «لابی اسرائیل و سیاست خارجی آمریکا» گفت: کتاب حاضر در پنج فصل و 215 صفحه تالیف شده است. احتمالا ترجمه متن این اثر تا پایان مرداد تمام می‌شود و آن را برای چاپ و نشر به انتشارات خرسندی می‌سپاریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها