یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸
فراخوان مقاله برای «نخستین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پایدار»

دبیرخانه برگزارکننده «نخستین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پایدار» از علاقه‌مندان دعوت کرده است تا مقاله‌های خود را در حوزه‌های مرتبط با گردشگری را تا یکم آبان‌ماه به این دبیرخانه ارسال کنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «نخستین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پایدار» در 28 محور اصلی 30 آبان‌ماه 1392 در دانشگاه فنی و حرفه‌ای همدان برپا خواهد شد. دبیرخانه این همایش اعلام کرده علاقه‌مندان می‌توانند در حوزه‌های مختلف گردشگری تا یکم آبان‌ماه برای ارسال مقاله اقدام کنند.

«گردشگری و محیط زیست»، «گردشگری و جغرافیا»، «گردشگری و مدل‌های اقلیمی»، «گردشگری و اکوسیستم‌های آبی و تالابی»، «گردشگری در مناطق حفاظت‌شده، پارک‌های ملی و جنگلی»، «گردشگری در سواحل»، «گردشگری و توسعه پایدار»، «گردشگری شهری»، «گردشگری روستایی»، «گردشگری مذهبی»، «گردشگری فرهنگی»، «گردشگری و موزه‌ها» و «گردشگری و ژئوتوریسم» برخی از محورهای اصلی این همایش به‌شمار می‌روند.

از دیگر محورهای «نخستین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پایدار» می‌توان به «گردشگری الکترونیک»، «گردشگری و اقتصاد»، «گردشگری و امنیت»، «گردشگری و جهانی شدن»، «گردشگری و زنان»، «گردشگری و معماری»، «گردشگری روستایی عشایری»، «تغییرات آب و هوایی و گردشگری»، «نقش صنعت در اداره رشد حمل و نقل و گردشگری»، «آموزش و تورگردانی گردشگری»، «گردشگری و موسیقی‌های محلی»، «گردشگری ادبی»، «گردشگری ورزشی (کوهنوردی، کویرنوردی،‌دوچرخه‌سواری توریستی، اسکی و ...)» و «محورهای ویژه و مرتبط با گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پایدار» اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند چکیده مقاله را همراه با متن کامل آن تا  یکم آبان‌ماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند، نتایج داوری آثار 12 آبان‌ماه اعلام می‌شود. افرادی که می‌خواهند در این همایش ثبت‌نام کنند نیز تا 18 آبان‌ماه فرصت دارند. تمامی مقاله‌های پذیرفته شده پس از ثبت‌نام نویسندگان در سایت سیویلیکا (CIVILICA) درج و در پایگاه کنسرسیوم محتوای ملی ثبت ملی خواهند شد.

«نخستین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پایدار» 30 آبان‌ماه 1392 در دانشکده شهید مفتح وابسته دانشگاه فنی و حرفه‌ای همدان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتیhttp://www.iscconferences.ir/464/fa  مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها