دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸
سربازان دفاع مقدس یاد شهید رسولی را گرامی خواهند داشت

گرامیداشت یاد شهید محمد رسولی با حضور کهنه‌سربازان دفاع مقدس در ساختمان نذر فرهنگی برگزار می‌شود. کتابی درباره این شهید نیز در دست نگارش است.-

سخنگوی انجمن کهنه سربازان دفاع مقدس به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: دومین نشست صمیمی سربازان جنگ با همکاری مشترک سازمان نذر فرهنگی و معاونت احتیاط نیروی زمینی ارتش یاد امیرسرلشکرِ شهید، علی‌محمد رسولی را گرامی خواهد داشت.

محمد بداقی که اکنون در حال نگارش کتابی با عنوان «نبرد فراموش شده» درباره شهید رسولی است، اظهار کرد: برای برپایی این نشست به ماهشهر سفر کردم و یافته‌های تازه‌ای را درباره شهید رسولی به دست آوردم.

وی افزود: بر این اساس، با آن‌که نگارش دو فصل از این کتاب را به پایان برده بودم، نگارش آن را از نو آغاز کردم. این موضوع چاپ کتابی درباره شهید رسولی را به تاخیر انداخته است.

سخنگوی انجمن کهنه سربازان دفاع مقدس گفت: نشست صمیمی کهنه‌سربازان دفاع مقدس از ساعت 18 سه‌‌شنبه 15 مرداد‌ماه با حضور بتول عقلایی، مدیر اجرایی سازمان نذر فرهنگی، خانواده امیرسرلشکرِ شهید، علی‌محمد رسولی و گروهی از سربازان دوران دفاع مقدس در ساختمان نذر فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها