دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
خطبه‌های دوران دفاع مقدس آیت‌الله جعفری کتاب می‌شود

کتاب خطبه‌های آیت‌الله سید یحیی جعفری در دوران دفاع مقدس، از سوی اداره کل حفظ آثار استان کرمان مراحل پایانی انتشار را سپری می‌کند. آیت‌الله جعفری از دوستان نزدیک رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، خطبه‌های نماز جمعه آیت‌الله سید یحیی جعفری در دوران دفاع مقدس از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در قالب کتاب به چاپ می‌رسد.

این کتاب که مجموعه خطبه‌های آیت‌الله جعفری از تاریخ چهارم مهرماه 1359 تا پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را در بر دارد، در بخش مقدمه به شرح مختصری از زندگینامه و مبارزات وی می‌پردازد.

آیت‌الله سید یحیی جعفری از مبارزان پیش از وقوع انقلاب اسلامی و از دوستان نزدیک مقام معظم رهبری محسوب می‌شود. وی در زمانی که رهبر معظم انقلاب به ایرانشهر تبعید شده  بودند (آذرماه 1356) در کنار ایشان حضور داشتند.

این مبارز روحانی، پس از وقوع انقلاب اسلامی به عنوان نماینده امام خمینی (ره) در کرمان و سپس به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در این شهر منصوب شد. اعزام روحانیون به جبهه‌های جنگ تحمیلی در مقاطع منظم و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تشکیل کاروان‌هایی برای ارسال این کمک‌ها، برخی دیگر از اقدامات وی در دوران دفاع مقدس است.

کتاب خطبه‌های آیت‌‌الله جعفری در دوران دفاع مقدس که با توجه به سال‌های جنگ‌ تحمیلی در هشت فصل و 400 صفحه از سوی گروهی از پژوهشگران به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ارایه شده است اکنون مراحل صفحه‌آرایی را سپری می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها