چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
کتاب‌ سرگذشتم باعث می‌شود «معروف» بمانم

پاسور اول و کاپیتان تیم‌ ملی والیبال کشورمان معتقد است، انتشار کتاب خاطراتش که دربرگیرنده وقایع حضورش در میادین مختلف ‌آسیایی و جهانی به ویژه لیگ جهانی سال 2013 است، باعث آشنایی نسل‌های آینده با اتفاقات نخستین حضور ایران در مسابقات لیگ‌ جهانی والیبال خواهد شد._

میرسعید معروف در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: عملکرد تیم ملی کشورمان در مسابقات لیگ جهانی والیبال 2013 و شکست قدرت‌های اول جهان غیرقابل تصور بود و عنوان فوق پدیده، به راستی شایسته این تیم است. این افتخارآفرینی‌ها می‌تواند دست‌مایه انتشار کتاب‌های متعددی شود که باعث آشنایی نسل‌های آینده با قدرت‌نمایی کشورمان در مسابقات لیگ جهانی خواهند شد.

معروف با اشاره به این‌که لیگ جهانی والیبال، مطلعی برای حضور قدرتمند کشورمان در مسابقات بین‌المللی به حساب می‌آید، اضافه کرد: به یقین انتشار خاطراتم، کار سخت و زمان‌بری است و در مقطع فعلی به دلیل تمرکز زیادی که روی تمریناتم دارم، این کار از عهده‌ام خارج است. امیدوارم سال‌های آینده و با کمتر شدن فشار روحی و جسمی که در تمرینات متحمل می‌شوم، فرصتی برای انتشار خاطراتم پیدا کنم.

پاسور اول تیم کشورمان در پاسخ به این پرسش که «اگر روزی کتابی را درباره حضور کشورمان در مسابقات لیگ جهانی منتشر کنید، درباره دیدار پایانی ایران مقابل آلمان که به شکست سه بر صفر ملی‌پوشان کشورمان انجامید، چه خواهید نوشت؟» توضیح داد: بسیاری از افرادی که سررشته‌ای از والیبال ندارند،  از شکست ما در دیدار آخر انتقاد می‌کنند که به هیچ وجه منطقی نیست. یک فیلم زیبا را نباید از آخر نگاه کنید. به یقین خواهم نوشت که چه فشاری را در دیدارهای آخر و پس از چندین ساعت پرواز و بی‌خوابی متحمل شدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط