شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
«راهنمای جیبی دارو‌های ژنریک ایران» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت

انتشارات دیباج کتاب «راهنمای جیبی دارو‌های ژنریک ایران» را برای استفاده هر چه بهتر بیماران و افراد عادی در دسترس آن‌ها قرار داده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب حاضر مجموعه‌ای از داروهای ژنریک ایران است که در آن نویسنده بیش از 880‌دارو و دو هزار و 300‌فراورده دارویی را برای استفاده خوانندگان مورد بررسی و معرفی قرار داده است.

رامین خدام به عنوان نویسنده این اثر، به منظور دست‌یابی سریع و آسان به اطلاعات مورد نظر دست به طبقه‌بندی الفبایی داروها با استفاده از علایم و نشانه‌ها در این کتاب زده است. در کتاب «راهنمای جیبی دارو‌های ژنریک ایران» برای معرفی و کاربرد دارو‌ها از رنگ‌ها و قلم‌های متنوع استفاده شده است، چرا که اندیکاسیون‌ها و دوزاژ بر اساس موارد پذیرفته شده در کتاب‌های معتبر پزشکی است.

نویسنده در این کتاب علاوه بر موضوعات اشاره شده، اطلاعات دیگری مانند داروهای گیاهی، پروتکل‌های رایج شیمی‌درمانی، راهنمای تجویز آنتی‌بیوتیک و دیالیز و داروها را در ضمیمه کتاب گردآوری کرده است.

«راهنمای جیبی دارو‌های ژنریک ایران» را انتشارات دیباج به چاپ نهم رسانده است. خوانندگان این کتاب را در هزار و 176 صفحه می‌خوانند. این کتاب در پنج‌هزار نسخه و با قیمت 23‌هزار و 800تومان به فروش‌ می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها