شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
«پاتولوژی» در قاب کاغذی قرار گرفت

انتشارت فرهنگ فردا، کتاب «پاتولوژی» را با عنون فرعی «Guideline & Book Review پاتولوژی» برای استفاده دانشجویان پزشکی و داوطلبان شرکت در آزمون دستیاری به قلم کامران احمدی چاپ و منتشر کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از آن‌جایی که درس پاتولوژی در دانشگاه‌ها به صورت نظری و تئوریک تدریس می‌شود، در کتاب گایدلاین پاتولوژی سعی شده است برای هر بیماری یک عکس واقعی و یک عکس نقاشی‌شده ذکر شود تا مطالعه درس پاتولوژی را بسیار آسان کند.

سوالات پرانترنی و دستیاری تا آخرین دوره، از  موضوعاتی هستند که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده است. به گفته نویسنده در این کتاب از آن‌جایی که درس پاتولوژی در امتحانات پرانترنی و دستیاری ۱۰ سؤال دارد و از طرفی یک درس پایه‏‌ای به‌ شمار می‌رود مطالعه این کتاب را یکی از ارکان اصلی موفقیت در امتحانات سراسری دانسته است.

مطالعه این کتاب در دوره فیزیوپاتولوژی که درآن درس پاتولوژی اختصاصی ارایه می‌‏شود بسیار مهم بوده و پایه آموزشی در دوره استارژی را مستحکم می‌‏کند، لذا طیف استفاده از این کتاب بسیار گسترده بوده و از دوره فیزیوپاتولوژی تا امتحان پذیرش دستیاری می‌تواند راهگشای دانشجویان قرار گیرد.

کتاب«پاتولوژی» در 207 صفحه تمام رنگی منتشر شده است. ناشر این کتاب، آن را در 500 نسخه و با قیمت 350‌هزار ریال به در کتابفروشی‌ها به فروش می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها