چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
اهدای جایزه بنیاد برتلزمان به کوفی عنان

بنیاد برتلزمان جایزه راینهارد مون سال 2013 خود را به کوفی عنان دبیر کل سابق سازمان ملل متحد اهدا می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، این بنیاد با اهدای این جایزه از عنان به عنوان پیشاهنگ جهانی و مدافع مدل‌های پیشرفت پایدار و میان نسلی تجلیل به عمل می‌آورد.
 
این جایزه که 200 هزار یورو ارزش دارد در تاریخ 7 نوامبر (16 آبان) در شهر گوترزلوه به عنان اهدا می‌شود. 

این بنیاد دلیل انتخاب خود را خدمات عنان و نقش وی در موضوع تغییر و تحولات پایدار  عنوان کرد. لینتس مون قائم مقام مدیر هیات مدیره و هیات امنای بنیاد برتلزمان نیز در این زمینه افزود: کوفی عنان همچون گذشته مدافع سرسخت رشد پایدار و در سراسر جهان پیشگامی موفق در این عرصه است. 

جایزه راینهارد مون هر دو سال یکبار اهدا و با آن از ایده‌های خلاقانه در زمینه چالش‌های اجتماعی و سیاسی تجلیل می‌شود. بنیاد برتلزمان در سال 1977 توسط راینهارد مون تاسیس شده و اکنون حدود 77 درصد از سهام شرکت رسانه‌های گروهی و مطبوعاتی برتلزمان واقع در گوترزلوه متعلق به این بنیاد است. 

شرکت رسانه‌های گروهی و مطبوعاتی برتلزمان واقع در شهر گوترزلوه آلمان با درآمد ۱۵.۲۵۳ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۱ میلادی، مقام دوم را در میان شرکت‌های رسانه‌ای جهان در اختیار دارد. شرکت‌های گرونر اوند یار (ناشر مجله اشترن)، گروه پنگوئن، رادیو تلویزیون آر.تی.ال، بنیاد نشریاتی رندوم هاوس و ده‌ها سازمان کوچک و بزرگ چند رسانه‌ای دیگر، به این شرکت تعلق دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها