پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
برگزاری همایش ملی دفاع مقدس و دانشگاه

«همایش ملی دفاع مقدس و دانشگاه» برای نخستین بار و در سطح ملی برگزار خواهد شد. مهلت ارسال آثار به این همایش تا 20 مردادماه 92 تعیین شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نخستین «همایش ملی دفاع مقدس و دانشگاه» از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و با مشارکت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در واحد شهرری این دانشگاه و برای نخستین‌بار در سطح ملی برگزار می‌شود.

«دفاع مقدس؛ دانشگاه و هنر»، «دفاع مقدس؛ دانشگاه و فرهنگ»، «دفاع مقدس؛ دانشگاه وآموزش»؛ «دفاع مقدس؛ دانشگاه و اسوه‌ها»، «دفاع مقدس؛ دانشگاه و نسل جوان»، «دفاع مقدس؛ دانشگاه و حماسه سیاسی‌»، «دفاع مقدس؛دانشگاه و دفاع همه جانبه»، «دفاع مقدس؛ دانشگاه و حماسه اقتصادی»، «دفاع مقدس؛ دانشگاه، تولید علم و دستاورد»، «دفاع مقدس؛ دانشگاه و سرمایه‌های اجتماعی» و «دفاع مقدس؛ دانشگاه، ولایت‌مداری و تکلیف محوری» موضوع‌های این همایش عنوان شده‌ است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش باید تا 20 مردادماه 1392 پس از مراجعه به پایگاه اینترنتی defa.iausr.ac.ir و ثبت اطلاعات خواسته شده، چکیده مقالات خود را ارسال یا با مراجعه دبیرخانه همایش به نشانی تهران روبه روی حرم حضرت امام خمینی(ره)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری، مجتمع دانشگاهی یادگار امام (ره)، حوزه معاونت پژوهش و فناوری مقالات خود را ارایه کنند.

مقالات ارسال شده پس از داوری در ویژه‌نامه «همایش ملی دفاع مقدس و دانشگاه» با درجه علمی، پژوهشی به چاپ خواهد رسید و ارایه دهندگان مقالات و اعضای هیات علمی تمام وقت و حق‌التدریس از امتیازات آن برای ارتقای رتبه علمی بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها