یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
اعلام فراخوان مقاله برای نهمین فصلنامه «کتاب مهر» با موضوع صنعت نشر

سوره مهر برای انتشار نهمین شماره از فصلنامه تحلیلی پژوهشی «کتاب مهر» با موضوع صنعت نشر و مسایل و مشکلات آن فراخوان منتشر کرده است. علاقه‌مندان تا دوشنبه (31 تیرماه) فرصت دارند مقاله‌های مرتبط خود را بفرستند.-

مدیر روابط عمومی سوره مهر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: انتشارات سوره مهر قرار است نهمین شماره از فصلنامه تحلیلی پژوهشی «کتاب مهر» را با موضوع‌های مرتبط با صنعت نشر و مشکلات این حوزه منتشر کند.

حیدر ایمنی افزود: انتشارات سوره مهر علاوه ‌بر فعالیت در حوزه چاپ کتاب، به‌دنبال تحلیل مشکلات و معضلات نشر و یافتن راه حل برای آن‌هاست، به‌همین دلیل این فصلنامه برای بهبود و توسعه فرایندهای صنعت نشر، پاسخگویی به مشکلات و معضلات صنعت نشر، همچنین افزایش ارتباط پژوهشگران حوزه‌های مختلف دانشگاهی با صنعت نشر، آشنایی و ارایه راه حل برای معضلات صنعت نشر در حوزه‌های مختلف به‌چاپ خواهد رسید.

وی درباره محورهای نگارش مقاله‌های این فصلنامه بیان کرد: نویسندگان می‌توانند در تمامی حوزه‌های صنعت نشر و مسایل و مشکلات مربوط به آن مقاله ارسال کنند. موضوع‌هایی مانند نشر دیجیتال، قیمت‌گذاری کتاب، استراتژی‌های تولید کتاب از مواد اولیه تا تحویل کتاب به مخاطب (زنجیره تامین، بازاریابی و مخاطب‌سنجی در صنعت نشر)، بررسی شاخص‌های اقتصادی صنعت نشر، مسوولیت اجتماعی ناشران، مشکلات و معضلات پیش روی ناشران در حوزه مالکیت معنوی (کپی‌رایت)، تاثیر صنعت نشر بر سبک زندگی مردم و جامعه، بنچ‌مارکینگ در صنعت نشر و حوزه کتاب کودک و نوجوان محورهای اصلی نگارش مقاله به شمار می‌روند.

ایمنی با اشاره به مهلت ارسال مقاله‌ها گفت: علاقه‌مندان می‌توانند طرح نخست مقاله یا چکیده را برای بررسی در هیات داوران تا دوشنبه (31 تیرماه) به روابط عمومی انتشارات سوره مهر به نشانی اینترنتی m.shaverdi@sooremehr.ir یا sooremehr@gmail.com ارسال کنند. مهلت ارسال مقاله‌های نهایی نیز 31 مردادماه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها