یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
چهار نامزد جشنواره کتاب کودک و نوجوان معرفی شدند

چهار عنوان کتاب انتشارات به‌نشر نامزد بهترین اثر جشنواره کتاب کودک و نوجوان شدند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از واحد امور فرهنگی انتشارات به نشر، جواد محمدزاده‌مقدم مدیر عامل «به نشر» گفت: همزمان با فرارسیدن روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، شانزدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان که مجموعه‌ای از بهترین آثار منتشره در 6 سال گذشته را در معرض دید عموم و داوری قرار خواهد داد، برگزار می‌شود.
 
وی همچنین یادآور شد: بنا به جایگاهی که انتشارات به‌نشر در زمینه تالیف کتاب کودک و نوجوان دارد، چهار عنوان کتاب از این انتشارات در بخش‌های مختلف این جشنواره به عنوان نامزد نهایی بهترین اثر قرار گرفته‌اند. 

بنا به گفته محمدزاده‌مقدم، هیات داوران این جشنواره در بخش «داستان کودک و خردسال» پس از بررسی 124 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، کتاب‌های «خواب‌های خوشمزه» و «به عروسی من بیا» اثر سرور کتبی و «ماه و روباه و کلاغ» اثر زهره یحیی‌پور از انتشارات به‌نشر را در زمره نامزدهای بهترین اثر اعلام کردند.
 
وی اظهار کرد: همچنین هیات داوران در بخش «‌علمی و آموزشی» این جشنواره در رده ترجمه کودک و خردسال 112 عنوان اثر را مورد ارزیابی قرار داده که از این میان «مجموعه کاردستی‌های خلاق» تالیف طاهره عرفانی از انتشارات به‌نشر به همراه  هفت اثر دیگر از سایر ناشران را به عنوان نامزدهای نهایی بهترین اثر معرفی کردند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها