یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
«چکیده مقالات دومین همایش ملی ارتقای کیفیت آثار»کتاب شد

«چکیده مقالات دومین همایش ملی ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی» از سوی دبیرخانه دایمی ارتقای کیفیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در قالب کتاب منتشر شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این همایش با همکاری دستگاه‌های فرهنگی متعدد یازدهم و دوازدهم تیر ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. 

مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران، مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، پژوهشکده باقرالعلوم(ع)، دانشکده عالی دفاع ملی، پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات اسلامی و مرکز اسناد انقلاب اسلامی از جمله نهادهایی هستند که در این همایش همکاری داشتند.

این اثر چکیده 145 مقالات ارایه و تایید شده به همایش را دربردارد که به قلم اهالی فرهنگ و کارشناسان مسایل اجتماعی پدید آمده‌اند.

«استانداردهای تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی» اثر محمدمهدی احمدی، «صنعت فرهنگ» به قلم مهرداد برون، «احیای حمام‌های تاریخی زمینه‌ساز فعالیت‌های فرهنگی» نوشته علی‌اصغر رمضان‌زاده، تقی اکبرپور و محمد حسن بهنام‌فر، «رابطه گردشگری و صنایع دستی به عنوان بخشی از فعالیت‌های فرهنگی» اثر جواد ملکان و فرزاد میرزایی، «راهکارهای افزایش گرایش جوانان به برنامه‌های فرهنگی» تالیف حسن رضایی، «بررسی و روش‌های بایسته‌های تولید کتاب نفیس» نوشته مجید فداییان و «معیارها و شاخص‌های ارتقای کیفیت محصولات فرهنگی» به قلم سیدرضا نقیب‌السادات و مینا نظری از جمله مقالات این مجموعه‌ هستند.

در هریک از صفحات این کتاب چکیده مقالات در نیم تا یک صفحه ارایه شده‌اند. از جمله نقاط عطف این کتاب می‌توان به ذکر سمت محقق و نگارنده مقاله در پانوشت کتاب اشاره کرد.

نخستین چاپ کتاب «چکیده مقالات دومین همایش ملی ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی» را موسسه نشر شهر با شمارگان هزار نسخه در 164 صفحه به بهای 9 هزار تومان منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها