یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
حضور چشمگیر دو ناشرایرانی در نمایشگاه سئول

کانون پرورش فکرى کودکان و نوجوانان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللى کتاب سئول با موضوع «کتاب، انسان و آینده» شرکت کرده است. کتاب‌های این انتشارات در این نمایشگاه با اقبال بازدیدکنندگان روبرو شده‌اند. نشر «امرود» نیز دیگر ناشر شرکت کننده در این نمایشگاه بوده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکرى کودکان و نوجوانان، انتشارات کانون و نشر امرود دو ناشر ایرانی بودند که در نمایشگاه امسال کره جنوبی طی روزهای 29 خرداد تا دوم تیر حضور داشتند. 

در این نمایشگاه 61 ناشر از 25 کشور جهان همچون ژاپن، اندونزى، عربستان سعودی، چک، چین، کانادا، هند، ایران، انگلستان، تایوان، فرانسه، آمریکا، آلمان، هنگ کنگ و تایلند شرکت کردند.
 
نماینده کانون در نمایشگاه سئول، مذاکره‌هایی با ناشران کره‌ای حاضر در این نمایشگاه با هدف فروش حق نشر کتاب‌های کانون داشته که به تصمیم‌های آینده دو طرف ایرانى و کره‌اى بستگى دارد.
 
میهمان ویژه و افتخارى نمایشگاه امسال کشور هند بود که بزرگ‌ترین غرفه را در اختیار داشت و در این مکان به معرفی کتاب‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌های دیگر این کشور پرداخته ‌شد.
 
از بخش‌های دیگر این نمایشگاه می‌توان به غرفه کتاب‌هاى تصویری با موضوع «در همسایگى من» اشاره کرد. در این غرفه سرگرم کننده بازدیدکنندگان مى‌توانند کتاب‌هاى کودک را به صورت تصویرى ببینند.
در قسمتی از نمایشگاه که دیوار تصویرگران خوانده می‌شد، بیش از ١٢٠ اثر از هنرمندان و تصویرگران کره‌ای به چشم می‌خورد. 

فضاى ناشران مستقل در نمایشگاه کتاب سئول نیز فضایى است براى ارایه آثارى که خارج از بازار نشر تولید و عرضه شده‌اند که شامل کتاب‌هاى هنرى، مجله‌ها و مجموعه مقاله‌ها می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها