یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
«پل شهر چهارم» پیش روی گیلانی‌ها قرار گرفت

«پل شهر چهارم» عنوان کتاب تازه‌نشر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان است. این کتاب خاطرات رزمندگان استان گیلان از دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را دربردارد._

 معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: کتابی با عنوان «پل شهر چهارم» به تازگی با سرمایه‌گذاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان و از سوی انتشارات «حرف نو» منتشر شده است.

اسماعیل محمد‌پور در این‌باره افزود: خاطرات دومین جشنواره خاطره‌نویسی استان گیلان (جشنواره خاطره‌نویسی سال 1390) از سوی جمشید عباسی مورد بازنویسی قرار گرفت و درقالب «پل شهر چهارم» به چاپ رسید.

وی کتاب را در بر دارنده 40 خاطره معرفی کرد و گفت: عنوان «پل شهر چهارم» نام خاطره‌ای است که از سوی زهرا حیدری ارایه شده بود. بوي پدر، ترکش‌هاي داغ، اکبر موجي، منتظر يوسف باش، قهرمان حلبچه، سه برادر در والفجر 8، تشنه‌ای در کوهستان و پل شهر عنوان‌های برخی دیگر از خاطرات کتاب‌ است.

این کتاب در 136 صفحه، قطع رقعی و با شمارگان هزار نسخه منتشر و به تازگی در آیین اختتامیه سومین جشنواره خاطره‌نویسی استان گیلان در آستانه اشرفيه رونمايي شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها