یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
فیلم برد پیت فروش کتاب را بالا برد

با اکران فیلم «جنگ جهانی زد» با بازی برد پیت در سینماهای آمریکا، فروش کتابی که این فیلم با اقتباس از آن ساخته شده، بالا رفت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از لس آنجلس تایمز، فیلم «جنگ جهانی زد» که اکران آن در آمریکا از  جمعه شروع شده، با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته مکس بروکس که در سال 2006 منتشر شد، ساخته شده است.

این کتاب یکی از نخستین داستان های زامبی هاست که پا به جهان معاصر می گذارند. داستان این کتاب درباره مردی به نام گری لین (که در فیلم برد پیت در نقش او بازی کرده) است که همراه همسر و دو دخترش در ترافیک نیویورک گیر کرده اند اما بعد به صورت ناگهانی اتفاقاتی رخ می دهد که ماجراهای اصلی کتاب را تشکیل می دهد.

این کتاب 342 صفحه ای که اکنون هفت هفته است وارد فهرست پرفروش ها شده، در ژانر دلهره آور جای دارد و مجموعه ای از ماجراهای پراکنده را در کنار هم جمع می کند که به نوعی از تاریخ شفاهی جنگ جهانی دوم الهام گرفته و ماجراهای آن مقطع را در ترکیب با جهان زامبی ها، شکل می دهد.

حقوق این کتاب در همان سال انتشار توسط کمپانی پارامونت برای کمپانی «پلان بی انترتینمت» متعلق به برد پیت خریداری شد و فیلمنامه اقتباسی آن توسط جومایکل استراسنسکی نوشته شد. این فیلم را مارک فورستر کارگردانی کرده است.

مکس بروکس نویسنده این کتاب متولد 1972 و نویسنده و فیلمنامه نویس در ژانر وحشت است. او پسر مل بروکس، فیلمساز مشهور آمریکایی است که بر خلاف پدرش که به فیلم های کمدی علاقه داشت، به ژانر وحشت روی آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها