یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷
رونمایی از مجموعه دو جلدی «سیره ابوترابی»

مجموعه دو جلدی «سیره ابوترابی» همزمان با سالگرد درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ابوترابی فرد در تالار اندیشه حوزه هنری رونمایی می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه دو جلدی «سیره ابوترابی» دربر دارنده ویژگی‌های شخصیتی و خصوصیات اخلاقی مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ابوترابی فرد است.

جلد نخست «سیره ابوترابی» شخصیت وی را در طول دوران اسارت در اردوگاه‌های ارتش صدام به تصویر می‌کشد و مجلد دوم این مجموعه هم به توصیف ویژگی‌های شخصیتی او از زبان دوستان و خانواده‌اش اختصاص دارد.

مطالب مندرج در این مجموعه، با همکاری سید حبیب حبیب‌پور و در گفت‌وگو با شخصیت‌های سیاسی، دوستان، خانواده و اسیران هم‌دوره مرحوم ابوترابی گردآوری شده‌ است.

در کنار این اطلاعات، از اسناد و مدارک موجود در انتشارات پیام آزادگان و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم استفاده شده است.

مجموعه دو جلدی «سیره ابوترابی» با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی مسوولان لشکری و کشوری ساعت 17 چهارشنبه هشتم خرداد 92 در تالار اندیشه حوزه هنری رونمایی خواهد شد.    

کتاب «سیره ابوترابی: خاطرات دوران اسارت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فرد» با تدوین غلامعلی رجایی از سوی انتشارات پیام آزادگان‏ چاپ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها