یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
رونمایی از «یس ایز مُر» با حضور  آغداشلو و شیردل

مراسم رونمایی از كتاب بین‌المللی معماری «یس ایز مر» با همکاری مرکز معماری حوزه هنری و با حضور بهرام شیردل، امیر پوریا، آیدین آغداشلو و علی حمیدی‌مقدم، مترجم و ناشر این کتاب، سه‌شنبه، هفته جاری برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، معماری «یس ایز مر» yes is more یكی از مشهورترین كتاب‌های معماری در دنیا، معرف کارهای یک شرکت بزرگ به نام BIG است.

در این كتاب دفتر BIG نشان می‌دهد که چگونه معماران می‌توانند تقاضاهای چند ریختی، قوانین پیچیده و دانش بسیار تخصصی جامعه را درک و به طرح تبدیل كرد و در ادامه راه حل‌های ملموس را از طریق فرایندهای هنرمندانه آفرید.

در این مراسم «بهرام شیردل» معمار، استاد دانشگاه هاروارد و مدرسه معماری AA لندن و مدیر دفتر معماری شیردل و همكاران، «آیدین آغداشلو»، «امیر پوریا» منتقد سینما، مدرس دانشگاه و نویسنده، «احمد زهادی» مدیر مسوول مجله بین المللی معماری 2A و «امیر محمد خانی» معمار، مدرس دانشگاه و رییس دانشكده معماری سوره به سخنرانی خواهند پرداخت.

مراسم رونمایی از كتاب بین المللی معماری «یس ایز مر» با همت مرکز معماری حوزه هنری و با حضور بهرام شیردل، امیر پوریا، آیدین آغداشلو، احمد زهادی، امیر محمدخانی و علی حمیدی مقدم مترجم و ناشر این کتاب، سه‌شنبه 7 خرداد از ساعت 17 تا 19 در حوزه هنری برگزار می‌شود.

به شرکت‌کنندگان در این مراسم کتاب «یس ایز مر» با تخفیف ویژه ارایه خواهد شد.

حوزه هنری در خیابان سمیه تقاطع حافظ واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها