یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
برپایی کارگاه داستان‌نویسی در کتابخانه شیخ کلینی

«کارگاه داستان‌نویسی» درمجتمع کتابخانه‌ای شیخ کلینی (ره) در فصل تابستان کارگاهی را با هدف آشنایی شهروندان با مبانی داستان‌نویسی و هنر نویسندگی با حضور رضا رهگذر، ابراهیم اکبری، محمد مومنی و سعید عاکف برگزار می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، مجید طبرزدی، مدیر مجتمع کتابخانه شیخ کلینی اظهار کرد: در این کارگاه فن داستان‌نویسی، زاویه دید، سبک و روش‌های صحیح و استاندارد داستان‌نویسی آموزش داده خواهد شد. 

وی ادامه داد: در کارگاه داستان‌نویسی، قالب‌های مختلف داستان در تمامی حوزه‌ها مانند رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه، اسطوره، حماسه برای مخاطبان تشریح می‌شود.

طبرزدی گفت: این کارگاه از سوی باشگاه ادبی ری و با هدف آموزش اصول مقدماتی داستان و رمان‌نویسی ‌با حضور استادان برجسته حوزه ادبیات کشور برگزار خواهد شد.

به گفته وی، در این کارگاه حسین علاء‌الدین، نویسنده و دبیر باشگاه ادبی ری به بحث درباره مکتب‌های مختلف ادبیات داستانی، نقد و بررسی متون داستانی کهن و نو، رمان، داستان بلند، داستان نیمه بلند و داستان کوتاه و آموزش فنون داستان‌نویسی می‌پردازد. 

طبرزدی درباره اهداف برگزاری این کارگاه گفت: کارگاه داستان‌نویسی با همکاری فرهنگسرای ولاء و در راستای برپايی دوره‌های تخصصی و تکميلی برای جوانان و کشف و پرورش استعدادها چهارشنبه‌های هر هفته از ساعت 16 تا 18 در تالار اجتماعات شیخ کلینی(ره) به صورت رايگان برپا می‌شود.

مجتمع کتابخانه شیخ کلینی (ره) در شهرری، چهاراه فدائیان، خیابان45 متری کریمی، نرسیده به اداره گذرنامه واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها