یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
نقد «فراز و فرود کاشان به روایت دیگران» در شهر کتاب

کتاب «فراز و فرود کاشان به روایت دیگران» سه‌شنبه (24 اردیبهشت‌ماه) در مرکز فرهنگی شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود. این کتاب گزیده‌ای از سفرنامه‌ها، گزارش‌ها و پژوهش‌های خارجیانی است که به کاشان سفر کرده‌اند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به‌نقل از مرکز فرهنگی شهر کتاب، کتاب «فراز و فرود کاشان به روایت دیگران» که از سوی بنیاد فرهنگ کاشان به‌تازگی منتشر شده، سه‌شنبه (24 اردیبهشت‌ماه) با حضور طهمورث ساجدی، حسین محلوجی و آبتین گلکار در مرکز فرهنگی شهر کتاب نقد و بررسی می‌شود.
 
این کتاب، شامل مجموعه گزیده‌ای از سفرنامه‌ها، گزارش‌ها و پژوهش‌های غربیان است که چهارصد سال پیش به ایران سفر کرده و با دیدار از شهر کاشان و نقاط جغرافیایی آن، درباره شیوه حکمرانی، اداره امور و زندگانی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کاشان، آداب و رسوم و فراز و فرود اقتصادی، سیاسی و اجتماعی این خطه مطالبی نوشته و در خارج از ایران منتشر کرده‌اند. 

«فراز و فرود کاشان به روایت دیگران» از سوی پژوهشگران بنیاد فرهنگ کاشان‌ (حسن عاطفی، آبتین گلکار، مهشید جعفری) از زبان‌های آلمانی، روسی، فرانسه و انگلیسی ترجمه شده و در اختیار فارسی‌زبانان قرار گرفته است. 160 صفحه‌ از کتاب نیز دربردارنده عکس‌هایی منحصر به فرد از کاشان به‌همراه شرح جامعی درباره هر کدام است.

این نشست سه‌شنبه (۲۴ اردیبهشت‌ماه) از ساعت ۱6 و 30 دقیقه به نقد و بررسی کتاب «فراز و فرود کاشان به روایت دیگران» اختصاص دارد و در مرکز فرهنگی شهرکتاب، واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها