دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
«بخت برگشته» فرزام شیرزادی به نمایشگاه کتاب رسید

رمان «بخت برگشته» فرزام شیرزادی به نمایشگاه کتاب رسید. ناشر این کتاب نشر گل آذین است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،  توزیع رمان «بخت برگشته» نوشته فرزام شیرزادی از چند روز گذشته در نمایشگاه کتاب آغاز شده است و به گفته مدیر نشر گل آذین تا به حال از آثار داستانی پر فروش این ناشر در نمایشگاه کتاب بوده است.  

به گفته این نویسنده جوان، شخصیت اصلی داستان یک کارمند مفلوک به نام «صفدر تابنده» است که در هر بخش از داستان مکافاتی برایش پیش می‌آید و زندگی‌ او مانند دیگر کارمندان همشهری‌اش پیش می‌رود. این داستان در تهران رخ می‌دهد.

وی پیش‌تر درباره این کتاب  به خبرگزاری کتاب ایران گفته بود: با شخصیت اصلی کتاب احساس همدردی عمیقی می‌کنم و او را با وجود تمام گرفتاری‌هایش دوست دارم. این شخصیت همواره با گرفتاری‌های مدرن دست و پنجه نرم می‌کند؛ مانند همه ما که این گرفتاری‌ها را داریم.

«بخت برگشته» با شمارگان یک‌هزار نسخه، در 120 صفحه و بهای چهار هزار و 500 تومان از سوی نشر گل‌آذین منتشر شده است.

در بخشی از پشت جلد کتاب این گونه آمده است: «در داستان‌های به هم پیوسته کتاب حاضر که شخصیت اصلی آن صفدر تابنده است، عنصر طنز پیدا و پنهان، کارکرد داستانی دارد. پشت رویه طنز داستان‌های شیرزادی، سیاهی اجتماعی و مفلوکان شکست خورده و از پا افتاده نهفته‌اند.در داستان‌هایی هم که پیش‌تر، از این نویسنده منتشر شده، زمینه داستان گسترده می‌شود تا نابسامانی‌های اجتماعی بیان شود.» 

مجموعه داستان «سه‌شنبه قرقی»، رمان «روشن‌تر از آبی»، «شاملو در 16 نگاه» و ده‌ها نقد و یادداشت بر آثار شاخص ادبیات در کارنامه شیرزادی به چشم می‌خورد. فرزام شیرزادی متولد آبان 1356 خورشیدی در تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها