یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
استقبال مدیران فرهنگی و اجرایی از «اطلس نبرد‌های ماندگار»

کتاب‌های «اطلس نبرد‌های ماندگار» و «آخرین نبرد» در غرفه انتشارات سوره سبز در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مورد استقبال منصور واعظی، رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.-

مدیر انتشارات سوره سبز در گفت‌و گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از پُرفروش شدن کتاب «اطلس نبرد‌های ماندگار» خبر داد و اظهار کرد: در چهارمین روز بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران از غرفه انتشارات سوره سبز دیدار کرد.

محسن صادق‌نیا با بیان این‌که «کتاب «اطلس نبرد‌های ماندگار» مورد استقبال وی قرار گرفت» افزود: مهدی چمران با مطالعه بخش‌هایی از این کتاب گفت که در «عملیات آفندی آزادسازی سوسنگرد» که در تاریخ 26 آبان 1359 به وقوع پیوست و در کتاب «اطلس نبرد‌های ماندگار» به آن پرداخته شده است، حضور داشته‌ام.

«اطلس نبردهای ماندگار، عنوان پر تیراژترین کتاب تاریخی دفاع مقدس را با سی‌بار انتشار دارد و در بر دارنده تمامی عملیات‌های آفندی و پدافندی نیروهای زمینی در هشت سال دفاع مقدس است که نقشه، عکس و اطلاعات آماری آن‌ها ارایه شده است.

این کتاب که به زبان انگلیسی هم ترجمه شده است، در روز‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

صادق‌نیا همچنین با اشاره به دیدار منصور واعظی، رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از انتشارات سوره سبز گفت: رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در غرفه انتشارات سوره سبز دستورات لازم برای خرید کتاب‌های «اطلس نبردهای ماندگار» و «آخرین نبرد» برای کتابخانه‌های عمومی کشور را صادر کرد.

به گفته مدیر انتشارات سوره سبز، منصور واعظی کتاب «آخرین نبرد» نوشته مجتبی جعفری و علی غفوری را کتابی بسیار خوب و مفید و با دیدگاه وسیع و تاریخی دانست.

کتاب «آخرین نبرد» به قلم مشترک مجتبی جعفری و علی غفوری، گزارش فشرده‌ای از نبردهای سه‌هزار سال گذشته ایران است که در آن گزارش مشروح جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ضمیمه شده است.

این کتاب از سوی انتشارات سوره سبز در 309 صفحه قطع وزیری و با بهای 88‌ هزار ریال منتشر شده و در روز‌های بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تخفیف برخوردار است.

آثار انتشارات سوره سبز در راهروی 20 شبستان مصلای تهران، غرفه 28 ارایه می‌شود و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که بیست‌وششمین دوره خود را سپری می‌کند، تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها