یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴
ارایه زندگینامه مهندسان شهید کشور در نمایشگاه کتاب

انتشارات آل‌احمد با 15 عنوان کتاب و از جمله آن‌ها مجموعه زندگینامه مهندسان شهید کشور به بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آمده است.-

علی رستمی، مدیر انتشارات آل احمد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با 15 عنوان کتاب چاپ اول حاضر شده‌ایم و آثار خود را به صورت مشترک با انتشارات خورشیدباران به مخاطبان عرضه می‌کنیم.

وی افزود: کتاب‌های «کنار پل منتظرت می‌مانم» نوشته علیرضا مهرداد، «شمع شب‌های دوئیجی» اثر شمسی خسروی، «وزیر نفت منم» به قلم بنده، «هميشه مسافر: زندگي‌نامه داستاني شهيد دكتر مصطفي چمران» نوشته حسین نصرالله‌زنجانی نمونه‌ای از مجموعه کتاب‌های زندگینامه مهندسان شهید کشور است که برای نخستین بار در این نمایشگاه ارایه شده‌ است. چهار عنوان کتاب دیگر این مجموعه در حال آماده سازی است. این آثار توسط سازمان بسیج مهندسان چاپ خواهد شد.

رستمی درباره فروش کتاب‌ها گفت: فروش کتاب‌ها رضایت‌بخش نیست. زیرا بیشتر خرید کتاب‌های دفاع‌مقدس از سوی سازمان‌ها و نهاد کتابخانه‌های عمومی انجام می‌شد، اما در این دوره از نمایشگاه کتابی خریداری نشده است و در کنار آن بالا رفتن قیمت کتاب‌ها باعث شده تا بازدیدکنندگان به تماشای کتاب‌ها اکتفا کنند.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت در مصلای امام خمینی‌(ره) برپاست.‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها