سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹
رییس جدید کمیسیون آموزش اتحادیه ناشران معرفی شد

عبدالناصر ناظم‌بکایی به عنوان رییس جدید کمیسیون آموزش اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران انتخاب شد. پیش از این فتح‌الله فروغی مسوولیت این کمیسیون را به عهده داشت.-

بکایی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: برنامه‌های این دوره از کمیسیون در قالب دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت با رویکردهای علمی و تخصصی بر پایه دانش روز تدوین می‌شوند.

وی افزود: در کمیسیون آموزش تلاش خواهیم کرد تا از تمام امکانات موجود برای ارتقای مهارت‌های فنی و تخصصی اعضای اتحادیه و فعالان صنعت نشر استفاده کنیم.

بکایی با اشاره به فعالیت‌های کمیسیون آموزش گفت: این کمیسیون در سال‌های اخیر با برگزاری برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی برای فعالان حوزه نشر و کتابفروشی سعی در ارتقای دانش این گروه داشته است.

وی اظهار کرد: این کمیسیون اکنون نیز با پیگیری برنامه‌های دوره پیشین و پیش‌بینی برنامه‌های جدید در تلاش است برای تربیت نسل جدید ناشران و کتابفروشان حرفه‌ای تلاش کند.

به گفته بکایی، در این میان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فضای خوبی برای برقراری ارتباط و تعامل میان کمیسیون و ناشران است تا در زمینه فعالیت‌های آموزشی اقدام کنند.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه اطلاعات لازم در اختیار شاغلان صنعت نشر قرار می‌گیرد تا براساس تقاضای افراد نسبت به برگزاری دوره‌ها اقدام شود، علاوه بر آن تمهیدات لازم برای ثبت‌نام از متقاضیان در غرفه اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران پیش‌بینی شده است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها