شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
توزیع 10 هزار جلد کتاب در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد

کارشناس فرهنگی – هنری اداره آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 10 هزار جلد کتاب در مدارس این استان خبر داد و گفت: این اداره با هدف ترویج فرهنگ مطالعه آزاد میان دانش‌آموزان به توزیع این کتاب‌ها اقدام کرده است.-

مراد مولایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، افزایش سطح آگاهی، ارتقای سطح علمی و فراهم کردن زمینه‌های دانش‌افزایی دانش‌آموزان را از دیگر اهداف توزیع این کتاب‌ها عنوان کرد.

وی اظهار کرد: آموزشی، کمک آموزشی، اجتماعی، دینی، ادبیات، شعر، تاریخی و اوقات فراغت عناوین موضوع‌های این کتاب‌ها را تشکیل می‌دهند.

کارشناس فرهنگی – هنری اداره آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: این 10 هزار جلد کتاب، آثار باقی‌مانده از نمایشگاهی است که در قالب طرح «50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه» در مدارس برگزار شد. اداره آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برای بهره‌مندی بیشتر از این کتاب‌ها، آن‌ها را میان مدارس توزیع می‌کند.

مولایی با بیان این‌که این کتاب‌ها بر اساس نیاز و درخواست مدارس توزیع می‌شوند، گفت: دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه مخاطبان این کتاب‌ها را تشکیل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط