یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
«آخرین آغاز» حسینخانی به نمایشگاه کتاب رسید

«آخرین آغاز» نام تازه‌ترین مجموعه‌ شعر حامد حسینخانی است که از سوی نشر نون منتشر و در نمایشگاه کتاب ارایه شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «آخرین آغاز» ششمین مجموعه‌ شعر حسینخانی شاعر و ترانه‌سراست که در هفت فصل دسته‌بندی شده و از سوی مجموعه «منظومه شعر ایرانی» نشر نون منتشر شده است. 

حسنخانی گفت: این دفتر شامل غزل، مثنوی، چهارپاره و شعر آیینی است. در تماسی که با ناشرم داشتم مطلع شدم که این کتاب آخرین مراحل چاپ را در چاپخانه می‌گذارند و تا دو سه روز دیگر منتشر خواهد شد. 

این شاعر جوان اضافه کرد: همه دفترهای شعرم به صورت جُنگ چاپ شده‌اند و در همه آن‌ها شعر نیمایی و غزل دیده می‌شود، اما به لحاظ کمی تعداد غزل‌ها بیشتر است. 

از «حامد حسینخانی» پیش از این مجموعه‌ شعرهای «مرا که برگ شدم»، «یک‌شنبه صبح»، «بخواب فروردین»، «از این بهشت موازی» و «چالاک چشم‌های توام» منتشر شده است. 


حسینخانی در ترانه‌سرایی نیز دستی دارد و ترانه‌های او توسط بسیاری از خوانندگان مطرح کشور نظیر مجید اخشابی، علیرضا افتخاری و برخی دیگر خوانده شده‌اند. 

او همچنین در حال جمع‌‌آوری ترانه‌های خود به منظور انتشار آن‌ها در سال جدید است. 

حسینخانی متولد 1359 کرمان است. وی فارغ‌التحصیل مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است و هم اکنون هم دانشجوی مقطع دکترای همین دانشگاه است.
 
حسینخانی کتابی پژوهشی به نام «جستاری در غزل تأثیرگذار امروز» در حال انتشار دارد که در سال جاری منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها