سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱
انتشارات آلمانی «هردر» پاپ فرانسیس اول را شگفت زده کرد

مانوئل هردر صاحب انتشارات آلمانی هردر همراه برادرش دو کتاب تازه منتشر شده از پاپ فرانسیس اول را در واتیکان به وی اهدا کردند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، انتشارات هردر در دوره پاپ بودن یوزف راتسینگر نیز انتشار کتاب های این چهره برجسته آلمانی را عهده دار بود و اکنون پس از استعفای پاپ بندیکت شانزدهم از این مقام و جانشینی پاپ فرانسیس این انتشارات آلمانی روابط حسنه خود با واتیکان را همچنان حفظ کرده است. 

پس از انتخاب پاپ فرانسیس اول، این انتشارات چاپ هفت کتاب از وی را در دستور کار خود قرار داد. از میان این هفت عنوان کتاب، دو کتاب «ذهن باز و قلب با ایمان» و «پاپ فرانسیس - زندگی من ، مسیرمن» منتشر شده و برادران هردر با سفر به واتیکان آن ها را در اختیار پاپ قرار دادند. 

مانوئل هردر در مورد ملاقات با پاپ و عرضه این دو کتاب به وی اظهار کرد: پاپ با خوشرویی از ما استقبال کرد. وی کاملا شگفت زده شده بود که در چنین زمان کوتاهی این دو کتاب در کتابفروشی های آلمانی زبان قابل دسترسی شده است. وی در پایان این دیدار به سادگی گفت «متشکرم» و افزود: «لطفا مرا دعا کنید.» 

انتشارات هردر در ماه های آینده پنج کتاب دیگر به قلم پاپ فرانسیس را منتشر می کند. در آلمان انتشارات هردر ناشر اصلی آثار خورخه ماریو برگولیو است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها